پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
امام جمعه اصفهان مشکلات اقتصادی را ناشی از بی تدبیری دولت دانست و گفت: دولت ما در مواردی بی جا خرج می کند، امّا در برخی مواقع حقوق کارکنان دولت عقب می افتد و با تأخیر پرداخت می شود.

شعارسال: آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: تقدیر خدواند بر این است که انسان کار کند، راه درست را ادامه دهد، توکل به خدا کند و از آینده نترسد تا خداوند ررق و روزی حلال را برایش بفرستد.

وی ادامه داد: عده ای می گویند سال آینده اجناس گران می شود، امّا چه کسی واقعاً از آینده خبر دارد، امیرالمؤمنین(ع) می فرمایند چرا غصه روزی که نیامده را بخورید؟

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: شیطان تأکید داشت کسی را که تکیه بر خدا داشته و همواره یاد خدا در ذهن او باشد و همان طور که می خواهد دیگران با او رفتار کنند با مردم رفتار می کند و در مصیبت های مختلف جزع و وزع نکند، نمی تواند فریب دهد؛ چرا که این گونه افراد در قبضه او نیستند.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: در هنگام صدقه دادن شیطان وارد میدان می شود تا مانع از انجام آن شود، همین طور در هنگام تنها بودن با زن نامحرم نیز باز هم خود او انسان را فریب می دهد تا انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: 14 اسفند 1357 دستور تأسیس کمیته امداد توسط امام خمینی(ره) داده شد که نشانه توجه ویژه رهبر کبیر انقلاب اسلامی به فقرا و مستعفان بود؛ این نهاد در سال های گذشته تا به حال وظیفه خود را به خوبی انجام داد، هر چند مبالغی که در اختیار آن ها قرار می گیرد کافی نیست و به همین دلیل در گذشته اذعان داشتم مدیریت و پرداخت رایانه ها باید توسط کمیته امداد صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: در حالی که در حال حاضر آن مبلغ را با اضافه کردن به شاخص های انرژی مثل آب و گاز و برق، هزینه یارانه ها پس می گیرند و از طرفی در صورت کم آوردن مسائل مالی پول چاپ می کنند که همین عامل باعث کم ارزش شدن پول ایران حتی در مقابل پول افغانستان شد.

امام جمعه اصفهان مشکلات اقتصادی را ناشی از بی تدبیری دولت دانست و گفت: دولت ما در مواردی بی جا خرج می کند، امّا در برخی مواقع حقوق کارکنان دولت عقب می افتد و با تأخیر پرداخت می شود.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم درخت کاری یادآور شد: ارزش هوای سالم از غذای سالم کمتر نیست به همین دلیل است که پیامبر اسلام فرمودند حتی اگر قیامت شد و فرصتی برای کاشت آن به شما دادند، آن درخت را بکارید که حتی اگر پرنده ای از آن استفاده کند برایتان صدقه خواهد بود.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در ارتباط با گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما واقعاً اسلامی بود و قدم های خوبی هم برداشته شد هر چند کافی نیست، امّا همین که حکومت به دنبال کاهش فاصله طبقاتی و عدالت اجتماعی است جالب توجه است چون در زمان طاغوت این مسائل مطرح نبود.

وی افزود: گام اول انقلاب اسلامی بود و گام دوم تحقق حکومت اسلامی است که کارگزاران آن در تراز اسلام و انقلاب باشد، از نظر سیاسی در مقابل کشورهای دیگر بایستیم و همه مردم مبارزه با فساد و امر به معروف توسط انجام دهند و در گام سوم باید تمدن اسلامی تحقق پیدا کند.

امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: انقلاب کردیم که دین پیاده شود در حالی که عده ای حتی از تهران با من تماس گرفتند که چرا خانم ها بدون چادر در مسجد امام حاضر شده و عکس می گیرند و در کانال های مختلف می گذارند، در تمدن اسلامی باید به نقطه ای برسیم که الگوی تمامی کشورهای جهان باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری صاحب نیوز، تاریخ انتشار:10اسفند1397 ، کدخبر: 940399: www.sahebnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
0
دولت اگه تدبیر داشت که حال مملکت این نبود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین