پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۹۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
حضور نماینده پرحاشیه مجلس در دانشگاه سیستان و بلوچستان با حاشیه‌های همراه بود که دانشجویان این دانشگاه به آن واکنش نشان دادند.

شعارسال: محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب مردم تهران در حالی شب گذشته میهمان دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان بود که صندلی‌های خالی تالار ملاصدار نشان از استقبال کم دانشجویان از این نماینده مجلس بود.

این نماینده پرحاشیه مردم تهران در حالی که پیش از این ادعا‌های پیرامون بسیاری از مقامات کشور داشته است، برای قرار گرفتن در کانون توجه از زدن افترا و تهمتی به مسئولان و نهاد‌های مختلف کشور ابایی ندارد و بار‌ها نشان داده علاقه وافری به مسائل استان سیستان و بلوچستان دارد.

حضور خودجوش چند دانشجوی بلوچ در مراسم

اما حضور این نماینده مجلس در دانشگاه سیستان و بلوچستان و اظهاراتش با واکنش دانشجویان این دانشگاه همراه بوده است. یکی از این دانشگاه که در این مراسم حضور داشته است، با اشاره به حضور خودجوش چند دانشجوی بلوچ دانشگاه برای سخنرانی در تریبون می‌گوید که این دانشجویان به انتقاد از دولت روحانی پرداختند و به این نماینده مجلس گفتند که از رای به دولت روحانی پشیمان هستند، دولت اطلاحات باید به وعده‌های که به مردم داده است عمل کند حداقل اگر اصولگرایان رای می‌آوردند وعده و وعید نمی‌داند.

دانشجوی دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به مغلطه کاری این نماینده مجلس در رابطه با یک متهم جاسوسی می‌گوید که آقای صادقی در بین صحبت‌هایشان سخن از کاوه مدنی فعال محیط زیست به میان آورد که به اتهام جاسوسی در خارج از کشور حضور دارد. اینکه اگر کاوه مدنی در سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری می‌کرد باعث بهبود وضعیت استان می‌شد!

این دانشجو با اشاره به سخنان دیگر نماینده مجلس مردم در تهران در رابطه با موضوع پالرمو و برجام عنوان کرد که آقای صادقی در بین صحبت‌هایش اقدام شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با موضوع fatf را غیرقانونی دانست و موضوعاتی را در رابطه با حقوق مردم و رهبری مطرح کرد که قابل توجیه نبود.

اما زمانی که نماینده مردم تهران درمجلس بی خبر از بارش شدید باران مشغول سخنرانی بود، سیلاب منجر به تخریب خانه‌ها مردم و خسارت بی‌شمار شد و حتی یک کودک ۹ ساله زاهدانی جان خود را از دست داد.

عدم استقبال از نماینده اطلاح طلب

یکی دیگر از دانشجو‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان می‌گوید که زمان سخنرانی آقای صادقی در جلسه حضور نداشتم و به همراه سایر بچه‌های گروه جهادی به دنبال کمک به مردم در حاشیه شهر زاهدان رفتم، اما تا آنجا که اطلاع دارم استقبالی از حضور آقای صادقی در دانشگاه نشده بود، بیش از ۴۰ نفر هم در سالن حضور نداشتند و دانشجویان برای کمک به مردم رفته بودند.

این دانشجو با بیان اینکه مسئولان باید حمایت خود را در عمل و نه با حرف زدن ثابت کنند، می افزاید: بسیاری از مردم این استان حتی قشر فرهیخته و تحصیل کرده از رای به اصلاح طلبان پشیمان و معتقد هستند که اصلاح طلبان به جای وعده دادن به وضع مردم استان سیستان و بلوچستان رسیدگی کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:11اسفند1397 ، کدخبر: 749639: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین