پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
مراسم پایانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوی و منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

شعار سال: به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سی و دومین جشنواره بین المللی خوارزمی نیز به پایان کار خود رسید. مراسم اختتامیه این رویداد با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از دانشمندان و پژوهشگران ایرانی و خارجی برگزار شد.

در این دوره از جشنواره هیات داوران سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی از بین 382 طرح ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در 18 گروه تخصصی و در پنج بخش پژوهش‌های بنیادی، کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، اختراع و نوآوری و طرح موفق در تولید ملی تعداد 16 طرح داخلی و خارجی را به عنوان برگزیدگان نهایی جشنواره معرفی کردند. همزمان با مراسم اختتامیه این برگزیدگان معرفی شدند و جوایز خود را از ستاری و غلامی دریافت کردند.

همچنین در حاشیه این مراسم معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به همراه وزیر علوم از نمایشگاه طرح‌های برگزیده این جشنواره بازدید کردند.

جشنواره بین المللی خوارزمی همه ساله به همت سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و به منظور شناسایی، معرفی و حمایت از مبتکران، فناوران و دانش پژوهان برجسته کشور در پژوهش های کاربردی، بنیادی، توسعه ای و نوآوری علمی برگزار می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاریخ 13 اسفند 97، کد مطلب: 42716: www.isti.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین