پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
مدیرکل سیاسی وزارت کشور، گفت: کارناوال انتخاباتی در قانون دیده نشده و این موضوع در دوره‌های قبلی ممنوع بوده است.وی در ادامه به راهپیمایی‌ها نیز اشاره کرد و افزود: کمیسیونی در وزارت کشور هم درباره راهپیمایی تصمیم‌گیری خواهد کرد و احزابی که درخواست تجمع دارند، خواسته خود را به استانداری‌ها ارائه دهند و از این طریق به وزارت کشور ارجاع و تصمیم‌‌گیری می‌شود.

شعار سال: حمید ملانوری در پاسخ به این سؤال که آیا درخواست تجمعی از سوی احزاب برای وزارت کشور ارسال شده است؟ اظهار کرد: مجوز و هماهنگی تجمعات بر اساس قانون به استانداری‌های سراسر کشور واگذار شده و برای وزارت کشور موردی ارسال نشده است.

وی در ادامه به راهپیمایی‌ها نیز اشاره کرد و افزود: کمیسیونی در وزارت کشور هم درباره راهپیمایی تصمیم‌گیری خواهد کرد و احزابی که درخواست تجمع دارند، خواسته خود را به استانداری‌ها ارائه دهند و از این طریق به وزارت کشور ارجاع و تصمیم‌‌گیری می‌شود.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور درباره اینکه کارناوال‌های انتخاباتی قانونی است یا خیر، عنوان‌‌کرد: قانون، موضوع تجمعات و راهپیمایی‌ها را گنجانده است و این مورد بر اساس آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون احزاب خواهد بود.

وی اضافه کرد: کارناوال انتخاباتی در قانون دیده نشده است، اما در زمان انتخابات برخی دستورالعمل‌ها صادر می‌شود و این موضوع در دوره‌های قبلی هم ممنوع شده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 15 اسفند 97، کد خبر: 365768، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین