پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 05
کد خبر: ۱۹۳۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی گفت: در راستای تحول نظام آموزشی، تغییرات جدی در روند نحوه طراحی سوالات آزمون‌های دندانپزشکی صورت خواهد گرفت.
شعار سال :حسن رزمی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت بیان کرد: اعضای هیئت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی سراسر کشور در تغییرات سوالات آزمون‌های دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در آزمون‌های ارتقا، دانشنامه و دستیاری مشارکت وسیع و گسترده خواهند داشت.

وی گفت: بالا بردن میزان امنیت آزمون‌ها، ارتقای میزان مشارکت همکاران جوان و توانمند و با انگیزه در فرآیند اعتبارسنجی و ارزشیابی عملکرد آموزشی و زیر ساختی مراکز آموزشی علوم دندانپزشکی از دیگر تغییرات روند طراحی سوال است.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی افزود: بر اساس مصوبه شورای مدیران معاونت آموزشی و تصویب نشست شورای آموزشی دندانپزشکی و تخصصی مقرر شد، جهت تهیه گنجینه سوال و حصول اهداف تغییرات، دبیران و اعضا و همکاران این پروژه (تشکیل بانک سوال) بر اساس استعلام از دانشکده‌های واجد شرایط آموزش دوره‌های تخصصی و شاخص‌های تعریف شده، تعیین و دعوت شوند.

وی گفت: به این منظور در کارگاه‌هایی که برای این اعضا برگزار شد این افراد با فرآیند کار و توجیه وظایف و آشنایی با نرم افزار طراحی سوال آشنا شدند.

رزمی اظهار داشت: در این کارگاه با حضور کارشناسان حوزه فنی معاونت آموزشی جهت ارائه نرم افزار مربوطه و مدیر آزمون دبیرخانه و دبیر شورا به سوالات پاسخ داده شد و مقرر شد با اعضای کلان مناطق آمایشی جلسات مرتبط با این مأموریت را با همکاری دانشکده‌ها برگزار شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:14 اسفند 1397،کدخبر:750506،snn.ir
 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین