پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۶۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری گفت: معرفی ۱۰ هزار نیروی متخصص به شرکت‌های دانش‌بنیان یک فعالیت مهم و اثرگذار است که باید قدر آن را بدانیم.

شعار سال: سورنا ستاری در مراسم اختتامیه رویداد فن‌آورد که پیش از ظهر امروز در سالن علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: استارت‌آپ‌های موفقی در کشور وجود دارند که به‌صورت هفتگی شاهد رشد ۱۰ درصدی آن‌ها هستیم. این استارت‌آپ‌ها می‌توانند آینده‌ای روشن داشته باشند و به اقتصاد کشور کمک کنند.

وی اضافه کرد: البته استارت‌آپ‌هایی که رشد خوبی نداشتند، به دلیل مشکل ایده‌ای بوده و مشکل آن‌ها هیچ ربطی به کمبود اعتبار و یا سرمایه ندارد. اگر ایده یک استارت‌آپ خلاقانه و خوب باشد، سرمایه‌گذاران برای ورود به آن رغبت دارند و فن‌آورد نمونه یک استارت‌آپ موفق، قوی و منحصربه‌فرد است. فن‌آورد برای تأمین نیروی انسانی متخصص به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند.

معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی اقتصاد دانش‌بنیان است، تأکید کرد: تأمین این نیروی متخصص توسط استارت‌آپ قابل تحسین است و نباید فراموش کرد که نیروی متخصص، جایگزین ندارد.

وی اضافه کرد: ما نمی‌توانیم برای نیروی متخصص مابه‌ازایی پیدا کنیم، لذا معرفی نیروهای متخصص و ماهر به شرکت‌های خصوصی ارزشمند است.

ستاری در پایان خاطرنشان کرد: معرفی ۱۰ هزار نیروی متخصص در سال به شرکت‌های دانش‌بنیان یک فعالیت اثرگذار برای کشور و نیروی جوان است، چرا که نیروی توانمند به‌راحتی پیدا نمی‌شود، بنابراین باید هم قدر نیروهای متخصص را دانست و هم قدر رویدادهای علمی و خلاقانه را بدانیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 16 اسفند 97، کد خبر: 366248، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
0
0
شرکتهای دانش بنیان هم در این تحریم ها دارن نابود میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین