پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۹۴۰۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، درباره زیرساخت‌های موردنیاز برای اجرای طرح کالابرگ‌های الکترونیکی و وزارتخانه متولی توضیحاتی ارائه کرد.محسن کوهکن ریزیعضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه‌ملت،با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز برای استفاده ازکالابرگ الکترونیکی، گفت: افزایش قیمت کالا‌ها در سال جاری و بحرانی شدن قیمتِ بیشتر کالا‌ها و از آن فراتر، نایاب شدن برخی اقلام, نمایندگان مجلس را مجاب کرد برای پایان دادن به این وضعیت و کمک به تأمین معیشت قشرهای کم درآمد، طرح توزیع کالابرگ را در بررسی بودجه سال 98 مطرح کرده و آن را به سرانجام برسانند.

شعار سال: محسن کوهکن ریزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز برای استفاده ازکالابرگ الکترونیکی، گفت: افزایش قیمت کالا‌ها در سال جاری و بحرانی شدن قیمتِ بیشتر کالا‌ها و از آن فراتر، نایاب شدن برخی اقلام, نمایندگان مجلس را مجاب کرد برای پایان دادن به این وضعیت و کمک به تأمین معیشت قشرهای کم درآمد، طرح توزیع کالابرگ را در بررسی بودجه سال 98 مطرح کرده و آن را به سرانجام برسانند.

کوپن الکترونیکی

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بحث توزیع کالابرگ، یک الزام و ضرورت است، افزود: در شرایط کنونی استفاده از کالابرگ‌های الکترونیکی بهترین راه ممکن برای فرار از تلاطم‌های هر روزه و گاه هر ساعته بازار استودولت نیز زمان زیادی برای آماده کردن زیرساخت‌های اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: زمانی که موضوع کالابرگ الکترونیکی در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ مطرح شد دولت موانع اجرایی شدن این طرح را بیان نکرد،بلکه به صورت کلی مشکلات آن را برشمرد.

موفقیت در اجرای مصوبه کالابرگ الکترونیک در گرو همت و تلاش دولت است

وی اظهار کرد: در سال‌های گذشته مشکلات بسیاری در مسیر سهمیهبندی بنزین وجود داشت چراکه بیش از 3 هزارپمپ بنزین در مناطق دور افتاده، امکانات لازم برای اجرایی کردن طرح سهمیه بندی بنزین را نداشتند اما با تلاش و همت مشکلات موجود رفع شد، بنابراینانگیزه و همت کلید اجرایی شدن طرح کالابرگ الکترونیکی است.

به نظر می‌رسد در سال آینده وزارت صنعت، معدن و تجارت متولی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی شود

این نماینده مردم در مجلس دهم،با بیان اینکه در گذشته وزارت بازرگانی مسئول توزیع کالا از طریق کوپن بود، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد در سال آینده وزارت صنعت، معدن و تجارت متولی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی شود چراکه این وزارتخانه مسئول توزیع کالا و ساماندهی بازار است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نمایندگان با ارائه طرحی به دنبال تفکیک وزارت صنعت از بازرگانی هستند، ادامه داد: در صورت تحقق این مهم مجلس گامی در جهت خواسته دولت برداشته است تا از این طریق توزیع کالا در بازار ساماندهی شود.

تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ وزارت بازرگانی متولی توزیع کالابرگ‌های الکترونیک

وی تصریح کرد: در صورت تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت به احتمال زیادتوزیع کالابرگ‌های الکترونیک برعهده وزارت بازرگانی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سازوکار نحوه استفاده از کالابرگ‌های الکترونیک توسط دولت تعیین می‌شود، تاکید کرد: باید برای توزیع این کالابرگ‌ها شرایطی در نظر گرفته شود که مردم به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را تامین کنند و به زحمت نیافتند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت تاریخ انتشار 17 اسفند 97، کد خبر: 420270، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
دوباره کوپن و صف های طولانی و درگیری مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین