پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۱۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
رئیس سابق فدراسیون هندبال می‌گوید که اگر سرپرست فدراسیون هندبال صحبت‌هایش را در مورد موجودی حساب فدراسیون تکذیب نکند صورت جلسه‌ای را که امضا کرده منتشر می‌کنم.
شعار سال : علیرضا رحیمی در خصوص اظهار نظر رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون هندبال در خصوص موجودی حساب فدراسیون اظهار کرد: برای تغییر و تحول در هر فدراسیون باید رئیس فدراسیون قبل، رئیس فدراسیون جدید، نماینده وزارت ورزش و ذی حساب حضور داشته باشند و صورت جلسه را امضا کنند. کسی نمی‌تواند بگوید بوده یا نبوده است. اکنون هم اگر دولو تا فردا این صحبت را تکذیب نکند من صورت جلسه‌ای را که خودش امضا کرده را مجبورم منتشر کنم تا بدانند که رحیمی در انتخاب او چه اشتباهی کرده و هاکی هم به چه کسی می‌خواهد رأی بدهد.

وی در خصوص موجودی ارزی فدراسیون گفت: ۴۵ هزار دلار که نه ولی یورو و مقداری دلار نیز در فدراسیون بود که به طور دقیق در صورت جلسه هست. من تعجب می‌کنم که چرا این صحبت‌ها مطرح شده در حالی که در زمانی که دولو سرپرست فدراسیون هندبال بوده نه کاری داشتم و نه حتی پایم را هم در فدراسیون گذاشته ام. اینکه اکنون او دنبال چیست نمی دانم؟

رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون هندبال در واکنش به صحبت‌های پیشکسوت هندبال در مورد موجودی ۴۵ هزار دلار و یک میلیارد و چهارصد و خورده‌ای حساب فدراسیون گفته بود که "من به این موضوع پاسخ نمی‌دهم. او از کجا می‌داند که این پول در فدراسیون بوده، مگر او در فدراسیون است. این حرف کذب محض است. اصلاً چنین چیزی نیست و من از این موجودی خبر ندارم، شاید هم بوده من خبر ندارم."

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:18 اسفند 1397،کدخبر:97121809448،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
صورت مالی که واقعی است یا غیرواقعی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین