پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
استاندار ایلام :ایلام با 7/ دهم درصد جمعیت کشور و 1.5 درصد شهید و 2.5 درصد شهید و جانباز حق بزرگی بر گردن کشور و نظام دارد،استاندار ایلام در ادامه با اعلام این مهم که در شرایط تحریم مرز ایران با عراق بسیار حائز اهمیت است، تصریح نمود؛ بنابراین توجه به زیرساخت ها و منافع استان در واقع توجه به منافع کل کشور قلمداد می شود و همه ما وظیفه داریم ابعاد ملی استان را بیش از پیش برجسته سازیم.

شعار سالقاسم سلیمانی دشتکی در نشست کنگره 3000 شهید استان، گفت اگر امروز بنا به وسعت و میزان جمعیت استان مورد توجه قرار بگیریم 8 سال عدم توسعه یافتگی مغفول می ماند.

وی با عنوان این مطلب که ایلام با 7/ دهم درصد جمعیت کشور و 1.5 درصد شهید و 2.5 درصد شهید و جانباز حق بزرگی بر گردن کشور و نظام دارد، تاکید نمود؛ امروز نیز ایلام چون گذشته و اینبار در ابعاد ملی دیگر چون مراودات مرزی، مرز مشترک، اربعین، منابع نفت و گاز و پتروشیمی و ... نقش آفرینی می کند.

استاندار ایلام در ادامه با اعلام این مهم که در شرایط تحریم مرز ایران با عراق بسیار حائز اهمیت است، تصریح نمود؛ بنابراین توجه به زیرساخت ها و منافع استان در واقع توجه به منافع کل کشور قلمداد می شود و همه ما وظیفه داریم ابعاد ملی استان را بیش از پیش برجسته سازیم.

او گفت؛ در هر فرصتی 8 سال عدم توسعه یافتگی ایلام در دوران جنگ تحمیلی را مطالبه کرده ام.

وی در ادامه افزود؛ اربعین سال 97 نشان داد که بیش از 65 درصد زوار ایلام و مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده اند و با حذف ویزا بایست برای تردد بیش از 5 میلیون زائر در سال 98 آمادگی داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به ضرورت ایجاد دایره المعارف شهدای کشور در ایلام تاکید کرد و گفت؛ در 8 سال جنگ تحمیلی ایلام به تربت پاک شهیدان ایران اسلامی مبدل شد و این مهم ایجاب می کند تا اطلسی از این شهدای سربلند ایجاد گردد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت های خود به مشکلات بودجه ای در سال آینده تاکید کرد و گفت؛ بایست اولویت کاری بر مایحتاج مردم و هزینه های جاری قرار داده شود و با صرفه جویی و استفاده حداکثری از امکانات موجود بهترین استفاده را کرد.

وی در پایان تاکید کرد که برای برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان همه دستگاه های اجرایی استان موظف به همکاری و کمک هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري برنا تاریخ انتشار 27اسفند 97، کد خبر: 825401، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
یاد شهدا همیشه در خاطر ما گرامی خواهد ماند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین