پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۵۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
سخنگوی گروهک تروریستی داعش پیامی صوتی منتشر کرده و مدعی شده است که این گروهک به مناطق تحت سیطره خود بازخواهد گشت.

شعارسال: سخنگوی گروهک تروریستی داعش پیامی صوتی منتشر کرده و مدعی شده است که این گروهک به مناطق تحت سیطره خود بازخواهد گشت.

به نقل از پایگاه خبری الخلیج ۳۶۵، ابو الحسن المهاجر، سخنگوی گروهک تروریستی داعش پیام صوتی ۴۴ دقیقه‌ای از سوی ابوبکر بغدادی، سرکرده این گروهک منتشر کرده است.

در بخشی از این پیام آمده است که گروهک داعش به مناطق تحت سیطره خود باز خواهد گشت. بغداد قم یا تهران نیست و دیر یا زود داعش باز خواهد گشت.

در ادامه این پیام آمده است: ای سربازان خلافت در جای جای جهان، از فرصت استفاده کنید و جنگ را به راه اندازید و گردان‌ها را به حرکت درآورید.

سخنگوی داعش در بخش‌هایی از این پیام به سفر مخفیانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به بغداد و همچنین حادثه تروریستی نیوزیلند اشاره کرده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:28 اسفند 1397 ، کدخبر:97122815001 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین