پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۲۹۲
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
هواپیما‌های نظامی عراق اعلامیه‌هایی را بر فراز استان الانبار پخش کردند که در آن‌ها برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری سرکرده داعش شود، ۲۵ میلیون دلار جایزه تعیین شده است.

شعار سال: به نقل از پرس تی وی، هواپیما‌های نظامی عراق اعلامیه‌هایی را بر فراز استان غربی الانبار پخش کردند که در آن‌ها برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش شود، ۲۵ میلیون دلار جایزه تعیین شده است.


جنگنده‌های عراقی بامداد روز چهارشنبه، این اعلامیه‌ها را بر فراز شهر‌های واقع در بخش بالایی رودخانه فرات، مناطق اسکان عشایر و روستا‌های نزدیک مرز‌های سوریه، اردن و عربستان سعودی پخش کردند.

در این اعلامیه ها آمده است: سرکرده داعش و نظامیانش سرزمین شما را دزدیدند و مردم شما را کشتند. اکنون او در یک جای امن دور از مرگ و ویرانی‌ای که خود مسبب آن بوده، مخفی شده است. با استفاده از اطلاعات شما، ما می‌توانیم (از وی) انتقام بگیریم.

حسن سالم، یکی از اعضای پارلمان عراق، هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد بغدادی در صحرایی در استان الانبار مخفی شده و از حمایت‌های آمریکا در پایگاه عین الاسد برخوردار است و به طور مرتب بین سوریه و عراق رفت و آمد می‌کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 14 فروردین 98، کد مطلب: 6885205: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین