پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۶۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
رئیس قوه قضائیه گفت: بهترین حالات انسان گره‌گشایی از زندگی مردم، توجه به دیگران و خدمت به خلق است.

شعار سال : آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در ویژه‌برنامه تحویل سال نو حرم مطهر رضوی(ع)، ضمن خوش‌آمدگویی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و تبریک به‌مناسبت میلاد امام علی(ع) و فرا رسیدن عید نوروز، اظهار داشت: ماه رجب ریسمانی الهی بین بندگان و خالق هستی است، مؤمنان در این ماه مبارک با طاعت و عبودیت خداوند متعال جزو رجبیون خواهند شد.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: گردش زمین به دور خورشید و تحویل سال نو از قدرت لایزال الهی است، باید از خداوند بخواهیم اگر در سال گذشته کجی و آلودگی در کار ما بود در سال آینده آن را برطرف کرده و به مقام احسن حالات دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه بهترین حالات، عبودیت، رفع گرفتاری مردم و امر به خوبی و نهی از پلیدی‌هاست، گفت: رفع فساد و گره‌گشایی از مشکلات مردم و حفظ شئونات خون شهدا و ایثار ایثارگران و جانبازان از بهترین حالات به‌شمار می‌رود که در جوار حضرت رضا(ع) باید آن را از پروردگار بخواهیم.

آیت‌الله رئیسی گفت: بهترین حالات توجه به زندگی محرومان، نیازمندان و فقرا و زمانی است که لبخند و تبسمی بر لبان یتیمی نقش می‌بندد و گره‌ای از زندگی او گشوده می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:1/1/1398،کدخبر:1973461،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0
0
بالاخره حجت الاسلام یا آیت الله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین