پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۰۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
نایب‌رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: افراد ناتوان در تحقق شعار سال، مسؤولیت را به افراد جدید واگذار کنند.

شعار سال : فریدون احمدی امروز  در زنجان با اشاره به شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری یعنی «رونق تولید» اظهار کرد: در واقع شعار تعیین شده برای سال جاری ادامه شعاری است که برای سال قبل تعیین شده بود.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تأکید مقام معظم رهبری به حمایت از تولید و رونق آن، وظیفه دست‌اندرکاران را در رونق این بخش سنگین‌تر می‌کند، گفت: از همین رو وظیفه همگانی است که به نحو احسن شعار سال را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه رونق تولید موجب پویایی و شکوفایی اقتصادی کشور می‌شود، تصریح کرد: البته باید محصولات خوب و باکیفیت تولید و به شهروندان عرضه شود.

احمدی با اشاره به اینکه در واقع تولید رکن اقتصاد کشور است و اگر خواهان رونق اقتصاد کشور هستیم باید به تولید توجه ویژه داشته باشیم، اضافه کرد: البته باید دقت کنیم که رونق تولید نیازمند حمایت همه جانبه از آن است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رونق تولید در سایه همکاری همه قوا رخ خواهد داد، تصریح کرد: در واقع اگر از تولید حمایت کنیم موضوعاتی همچون اشتغال و نقدینگی نیز حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای رسیدن و تحقق شعار سال همه باید احساس مسؤولیت کرده و جدی‌تر وارد صحنه شوند، اضافه کرد: لازمه این کار داشتن عزمی جدی و راسخ در حمایت از تولید است.

احمدی با اشاره به اینکه برای تحقق رونق تولید همه باید کمربندها را بسته و جدی‌تر پای کار باشند، افزود: اگر شخص یا اشخاصی از عهده انجام این کار بر‌نمی‌آیند یا جدی‌تر شده و یا عرصه را به افراد جدی‌تری که به حمایت از تولید و رونق آن اعتقاد دارند، واگذار کنند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال گذشته نیز در حمایت از تولید اقداماتی انجام شد، ولی کافی نبود، اظهار کرد: سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه تحقق شعار سال انجام شد، اما این اتفاق رخ نداد که انتظار داریم این نواقص در سال جدید حل شود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:3 فروردین 1398،کدخبر: 13980103000007،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
0
0
حال اقای احمدی خوبه؟ چی داره می گه؟ مگه کسی پیدا می شه که بخواد واگذار کنه دادا. برو قانون و نظارت رو اصلاح کن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین