پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۳۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآباد از مه آلودگی همراه با بارش برف در گردنه این شهرستان خبر داد و فرماندار اسدآباد از تخریب اماکن دامی و مسکونی این روستا سخن گفت.
شعار سال: مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآباد از مه آلودگی همراه با بارش برف در گردنه این شهرستان خبر داد.

ساسان رستمی  منطقه همدان، اظهار کرد: از صبح امروز رأس ساعت ۲ بامداد بارش برف در گردنه شهرستان آغاز شده و همچنان دارد که از مسافران خواستاریم برای عبور و مرور و تردد از این محور، حتماً امکانات لازم همچون زنجیر چرخ به همراه داشته و فاصله طولی با دیگر خودروها را رعایت کنند.

وی با بیان این که باهمکاری و زحمات تلاشگران راهداری خوشبختانه تردد در این محور روان است، تصریح کرد: کلیه راهدارخانه‌های اسدآباد در حال حاضر با ۳۲ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۶۰ نیرو مشغول عملیات راهداری زمستانی هستند.

رستمی با اشاره به دپو ۱۰ هزار تن نمک و ماسه در راستای گردنه و دیگر نقاط گفت: این شهرستان دارای ۴ راهداری در گردنه اسدآباد، مرکز اداره، کلیایی و چهاردولی است.

وی خاطرنشان کرد: طرح زمستانه راهداری شهرستان از ۱۵ آذرماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

***

 شهردار همدان هم از آمادگی کامل شهرداری برای مقابله با سیل احتمالی خبرداد.
عباس صوفی با اشاره به تمهیدات و پیش‌بینی‌های انجام شده شهرداری در رابطه با کنترل بارندگی‌ها و جلوگیری از بروز سیل و ایجاد مشکل در ایام نوروز، مطرح کرد: خوشبختانه باتوجه به بارش‌های فراوان، تاکنون هیچ‌گونه مشکل جدی در سطح شهر به‌وجود نیامده است.
وی با بیان اینکه شهرداری با تمام توان همراه با اکیپ خدمات شهری مکانیزه و آتش‌نشانی، آماده مقابله با سیل احتمالی است، بیان کرد: باتوجه به بارش‌های فراوان در چندروز گذشته، آبگرفتگی سطح معابر امری طبیعی است، اما خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته این مسئله تبدیل به بحران نشده است.
صوفی از افزایش آمار مسافران نوروزی ۹۸ نسبت به مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه باتوجه به بارندگی‌های صورت گرفته در سراسر کشور، آمار استقبال مسافرین نوروزی از استان همدان بسیار قابل توجه و افتخار بوده است؛ پیش‌بینی می‌شود تا آخرین روز از تعطیلات نوروزی (۱۷ فروردین) آمار مسافران نوروزی به همدان افزایش پیدا کند.
شهردار همدان زیرساخت‌ها و نحوه میزبانی برای جذب و اسکان مسافرین را مطلوب دانست و افزود: علاوه بر هتل‌ها، تمامی سالن‌های سرپوشیده ورزشی و نمایشگاهی با همه امکانات بهداشتی و گرمایشی آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند.

***

 فرماندار اسدآباد هم امروز از ۴ مورد تخریب اماکن دامی و مسکونی روستایی به دلیل شدت بارندگی‌های روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

کریم حمیدوند در اولین جلسه مدیریت بحران سال ۹۸ اظهار کرد: طی بارندگی‌های شدید روز گذشته و امروز علاوه بر تخریب ۴ واحد دامی و مسکونی تعداد ۲ رأس دام سنگین نیز تلف شده‌اند.

وی خاطر بیان کرد: از روز گذشته تا امروز ۴۲ میلیمتر بارش برف و باران در این شهرستان گزارش شده است.

فرماندار اسدآباد میزان بارندگی‌های سال زراعی ۹۷-۹۸ شهرستان را ۴۷۰ میلیمتر اعلام کرد و افزود: میزان بارندگی شهرستان به نسبت بارندگی‌های سال زراعی گذشته ۱۰۷ درصد و نسبت به بلند مدت ۷۰ درصد افزایش داشته است.

حمیدوند با تاکید بر این که تمامی ادارات با ماشین آلات خود باید در آمادگی کامل باشند و مدیران ادارات بویژه اعضای مدیریت بحران ازشهرستان خارج نشوند، تصریح کرد: در صورت خروج مدیران از شهرستان حتماً خروج خود را اطلاع داده و جانشین آماده معرفی کنند.

فرماندار اضافه کرد: شهرداری در خصوص آبگرفتگی معابر کمربندی شهدا ،۱۵ خرداد، شهرک سید احمد و بلوار ۲۲ بهمن هر چه سریع‌تر تمهیدات لازم را اندیشیده و نسبت به مرتفع شدن این مشکل اقدام کند.

حمیدوند تصریح کرد: ادارات جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن از روستاها بازدید کرده و اماکن تخریبی دامی و مسکونی را هر چه سریع‌تر به مدیریت بحران گزارش دهند.

وی در ادامه با اشاره به اسکان ۶۷۳ نفر مسافرین نوروزی و گردشگر در شهرستان از ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۵ فرودین سال ۹۸ افزود: طی مدت فوق ۹ هزار ۶۰۰ مسافر و گردشگر از اماکن تفریحی، تاریخی و توریستی این شهرستان بازدید کردند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:5فروردین1398،کدخبر:98010501236،www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
ادم نمیدونه از خدا بخواد که بارون و برف بباره یا نباره. از بس مسئولین همه چی رو با علم پیاده سازی میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین