پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۹۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: مبارزه با ملخ صحرایی تاکنون در سطح بیش از ۱۹ هزار هکتار از مناطق آلوده به روش های زمینی و هوایی انجام شده است و با توجه به خروج پوره ها کماکان تا پایان تیرماه مبارزه ادامه خواهد داشت.

شعار سال: رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: مبارزه با ملخ صحرایی تاکنون در سطح بیش از ۱۹ هزار هکتار از مناطق آلوده به روش های زمینی و هوایی انجام شده است و با توجه به خروج پوره ها کماکان تا پایان تیرماه مبارزه ادامه خواهد داشت.
 دکتر محمدرضا درگاهی در سفر امروز به استان هرمزگان به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از کانون های ملخ صحرایی در مناطق شمیل، میناب و نخیلو بازدید کرد.

وی با اشاره به پایش و مدیریت صحیح صورت گرفته و کانون کوبی های انجام شده در بیش از یک ماه گذشته،اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به خروج پوره ها از تخم لازم است استان های جنوبی با هوشیاری، سرعت عمل و دقت بیشتری نسبت به مبارزه اقدام نمایند.

رئیس سازمان حفظ نباتات با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط سازمان های جهادکشاورزی استان های جنوبی، گفت: مبارزه با ملخ صحرایی تاکنون در سطح بیش از ۱۹ هزار هکتار از مناطق آلوده - به ترتیب سطح مبارزه - در استان های هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، کرمان و فارس به روش های زمینی و هوایی انجام شده است و با توجه به خروج پوره ها کماکان تا پایان تیرماه مبارزه ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان هم در این بازدید گفت: با توجه به پایش و کانون کوبی های مستمر صورت گرفته، از اسفندماه سال گذشته تاکنون، بیش از ۸۵۰۰ هکتار مبارزه با ملخ صحرایی در سطح استان صورت گرفته و این اقدامات با توجه به ظهور پوره ملخ کماکان ادامه خواهد داشت.
شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وزارت جهادکشاورزی،تاریخ انتشار:7فروردین1398،کدخبر:110316،www.maj.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین