پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۹۹۶۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
مجمع جهانی اقتصاد در اردن با حضور نمایندگان ۵۰ کشور در امان پایتخت اردن آغاز به کار کرد.
شعارسال: اجلاس مجمع جهانی اقتصاد درباره خاورمیانه و شمال آفریقا امروز در جنوب غرب امان، پایتخت اردن آغاز شد.

پادشاه اردن امروز هفدهمین جلسه مجمع جهانی اقتصاد درباره خاورمیانه و شمال آفریقا را که در امان برگزار شده است افتتاح کرد.

ملک عبدالله دوم از کشورها و کشورهای جهان خواست با سرمایه گذاری به رشد اقتصادی در این منطقه گسترده کمک کنند.

ایجاد زمینه های نوین برای همکاری مضمون هفدهمین مجمع جهانی اقتصاد است که رهبران و مدیران شرکت های بیش از 50 کشور جهان در آن شرکت دارند.

پادشاه اردن گفت: خاورمیانه و شمال آفریقا امکانات زیادی برای رشد اقتصاد دارند. بیش از 300 میلیون نفر در منطقه ما دریایی از استعداد هستند که می خواهند در سطح جهانی رقابت کنند. هر سرمایه گذاری در این منطقه اشتغال بوجود می آورد و درآمد خانواده ها بالا می رود. اقتصاد ما رشد می کند و امکانات رشد می کند این نه تنها به نفع ماست بلکه به نفع دیگران نیز هست زیرا سرنوشت ما بر تمامی جهان تاثیر می گذارد.

ملک عبدالله از جامعه بین المللی برای حمایت از اردن در بحران پناهجویان سوری قدردانی کرد.

در اجلاس فوق، موضوعات مهم اقتصادی و سیاسی منطقه‌ای، تغییرات اقلیمی در سطح منطقه و جهان، همکاری‌های منطقه‌ای، راه‌های دستیابی به صلح و مبارزه با افراط‌ گرایی و غیره مورد بحث قرار خواهند گرفت.

گفتنی است این اجلاس دو روز ادامه خواهد یافت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین 1398 ، کدخبر: 395526 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین