پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۰۰۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات از راه‌اندازی دفتر کارگزاری این صندوق در کشور عراق تا ۳ ماه آینده خبر داد.
شعارسال: افروز بهرامی با اعلام خبر راه‌اندازی دفتر کارگزاری صندوق ضمانت صادرات در کشور عراق اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای افزایش تجارت ایران و عراق و رسیدن به مبادلات 20میلیارد دلاری تا سال 1400، دفتر کارگزاری این صندوق در عراق راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ادامه داد: این دفتر برای حمایت از صادرکنندگان در کشور عراق فعال می‌شود و گرچه هنوز محل دقیق احداث این دفتر مشخص نیست، ولی قطعاً تا 3 ماه آینده، دفتر صندوق ضمانت صادرات ایران در عراق آغاز به‌کار خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، به دنبال سفر یک ماه گذشته رئیس‌جمهور ایران به عراق و سفر اخیر نخست‌وزیر عراق، ارتقای مبادلات تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و عراق در دستور کار قرار گرفت و محقق شدن مبادلات دو کشور تا 20میلیارد دلار تا سال 1400، جزو اهداف دو کشور اعلام شد؛ از همین رو توافقاتی در حوزه انرژی، بانکی، گمرکی، صنعتی و تجاری انجام و برخی از آن‌ها طی روزهای گذشته عملیاتی شد و برخی دیگر در حال رایزنی برای عملیاتی شدن است.

همچنین رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان نیز روز گذشته در دیدار با سفیر ایران در کشور عمان از راه‌اندازی دفاتری تجاری در شهرهای اربیل، بصره و استانبول در عراق و ترکیه خبر داده بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1398 ، کدخبر: 1984893 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین