پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷
‌استاندار اردبیل گفت: ضروری است تا بروکراسی‌های سرمایه‌گذاری در بانک‌ها به حداقل رسیده و معطلی سرمایه‌گذاران را در بانک‌ها شاهد نباشیم.

شعارسال: ‌استاندار اردبیل گفت: ضروری است تا بروکراسی‌های سرمایه‌گذاری در بانک‌ها به حداقل رسیده و معطلی سرمایه‌گذاران را در بانک‌ها شاهد نباشیم.

اکبر بهنامجو در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اردبیل اظهار کرد: مدیران بانک‌ها باید تلاش کنند بروکراسی‌های سرمایه‌گذاری را به حداقل برسانند که با این اقدام ما می‌توانیم تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران را در استان پذیرا باشیم.

وی با اشاره به اینکه جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران باید در اولویت مدیران بانک‌ها بوده و هرگونه معطلی سرمایه‌گذاران حذف شود، خاطرنشان کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید نسبت به شناسایی سرمایه‌گذارانی که اهل تولید و اشتغالزایی هستند، اقدام کرده و تسهیلات مورد نیاز را با کمترین معطلی پرداخت کنند.

استاندار اردبیل با تاکید بر توجه به مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران در استان، تسهیل سرمایه‌گذاری را گامی مهم در راستای کاستن از میزان بیکاری دانست و بیان کرد: مدیران بانک‌ها می‌توانند با ارتباط گیری با واحدها نسبت به یادآوری اقساط و سررسیدها در زمان مقرر از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کنند.

بهنامجو گفت: همچنین مدیران بانک‌ها پرونده‌های واحدهای مشکل‌دار استان را قبل از ورود به حوزه قضایی مورد بررسی دقیق قرار دهند تا در این راستا سرمایه‌گذاری با آزردگی خاطر مجور به ترک اردبیل نشود.

وی ادامه داد: در سال گذشته با حمایت‌هایی که از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان انجام گرفته شاهد افزایش میزان تولیدات و اشتغال بودیم به طوری که در سالجاری نیز انتظار می‌رود ثمرات و نتایج این حمایت جدی از سرمایه‌گذاران را در واحدهای متعدد تولیدی شاهد باشیم.

استاندار اردبیل افزود: توسعه کارخانه آرتاویل تایر، راه‌اندازی کامیون‌سازی مشگین‌شهر، اجرای طرح‌های گردشگری شابیل و شهرستان خلخال از جمله سرمایه‌گذاری‌هایی است که توسط بانک‌های استان مورد حمایت قرار گرفته است.

بهنامجو با اشاره به برخی کارخانجات بزرگ راکد استان خواستار همکاری بانک‌های استان برای راه‌اندازی این واحدها با هدف اشتغالزایی شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار : 22فروردین 98، کد خبر:98012208664 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین