پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۰۰۸۰۹
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با بیان اینکه ۶۵۰ دانشجوی دکتری در حوزه امتحانی واحد ساری شرکت کردند، عنوان کرد: ساری از نظر موقعیت جغرافیایی تجربه برگزاری آزمون زبان انگلیسی EPT که برای دانشجویان دوره دکتری است را دارد.
شعار سال: آزمون EPT با حضور ۶۵۰ دانشجوی دکتری از استان‌های گیلان، مازندران،گلستان و سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد.

 رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با بیان اینکه ۶۵۰ دانشجوی دکتری از استان‌های گیلان، مازندران،گلستان و سمنان در حوزه امتحانی واحد ساری شرکت کردند، عنوان کرد: ساری از نظر موقعیت جغرافیایی  تجربه برگزاری آزمون زبان انگلیسی EPT که برای دانشجویان دوره دکتری است را دارد، آزمون امروز هم در قالب ۱۰۰ سؤال واژگان، دستور زبان، خواندن و درک متون و درک مطلب متن با کلمات حذف‌شده برگزار شد.

محسن ربانی گفت: هفت واحد ساری، آیت‌الله‌ آملی، بابل، تنکابن، چالوس، قائمشهر و نور مجری دکتری تخصصی PHD در استان مازندران هستند که با توجه به استقبال داوطلبان و درخواست تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های استان سمنان و گلستان درباره برگزاری این آزمون در واحدساری، خواستار تداوم برگزای این آزمون در دوره‌های بعدی هستیم.

 آزمون EPT توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و تمام دانشجویان دکتری باید تا قبل از ارائه رساله، نمره آزمون EPT را به دانشگاه تحویل دهند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:23فروردین 1398،کدخبر:372893،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین