پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۱۲۹۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵
دستورالعمل ارزیابی جامع و حداقل نمره قابل قبول آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد برای دانشجویان دوره دکتری تخصصی به تمامی روسای واحد‌های این دانشگاه ابلاغ شد. نمره ارزیابی جامع کلیه دانشجویان دوره دکتری تخصصی که در ارزیابی شرکت و نمره قبولی کسب کرده اند دارای اعتبار بوده و در کارنامه ثبت شود. این دسته از داوطلبان می‌توانند نسبت به اخذ و ثبت رساله اقدام کنند.

شعار سالدستورالعمل ارزیابی جامع و حداقل نمره قابل قبول آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد برای دانشجویان دوره دکتری تخصصی به تمامی روسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی این دانشگاه ابلاغ شد.

با عنایت به شیوه نامه ارزیابی جامع دوره دکتری تخصصی (آموزشی - پژوهشی) و بخشنامه‌های مرتبط و به منظور رفع مشکلات دانشجویان دوره دکتری تخصصی و پیرو مصوبات شورای معاونان دانشگاه آزاد در تاریخ ۱۱ خردادماه ۹۸ مقرر شد:
۱- نمره ارزیابی جامع کلیه دانشجویان دوره دکتری تخصصی که در ارزیابی شرکت و نمره قبولی کسب کرده اند دارای اعتبار بوده و در کارنامه ثبت شود. این دسته از داوطلبان می‌توانند نسبت به اخذ و ثبت رساله اقدام کنند.

۲- آن دسته از دانشجویان ورودی ۹۷ و ماقبل که آزمون جامع را اخذ کرده یا خواهند کرد ولی نمره زبان مورد تائید دانشگاه را ارائه نکرده اند می‌توانند در آزمون جامع شرکت کنند، درصورت قبولی در آزمون جامع باید همزمان با اخذ و ثبت رساله در دوره‌های زبان مورد تائید دانشگاه ثبت نام و شرکت کنند.

۳- دانشجویان ورودی ۹۸ به بعد باید در نیمسال اول سال شروع به تحصیل نسبت به ارائه گواهی زبان مورد تائید دانشگاه و یا کسب نمره لازم براساس جدول ذیل اقدام کنند در غیراینصورت بایستی در آزمون تعیین سطح زبان شرکت و متناسب با سطح در دوره‌های زبان دانشگاه ثبت نام و شرکت کنند. شرکت این دسته از دانشجویان در آزمون جامع منوط به ارائه مدرک زبان مورد تائید دانشگاه است.

حداقل نمره قبولی آزمون زبان دانشگاه آزاد

با عنایت به ابلاغ آیین نامه تسهیلات آموزشی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و بخشنامه دانشگاه درخصوص نمره آزمون زبان مورد قبول برای این دسته از دانشجویان، بدینوسیله جدول عناوین آزمون‌های مورد تائید دانشگاه به شرح ذیل جهت اجرا اعلام می‌شود:

حداقل نمره قبولی آزمون زبان دانشگاه آزاد

گفتنی است، مفاد این دستورالعمل برای کلیه دانشجویان درحال تحصیل لازم‌الاجرا بوده و مسئولیت حسن اجرا و نظارت بر آن برعهده روسای واحد‌های دانشگاهی است؛ ضمنا کلیه بخشنامه‌های مغایر این دستورالعمل کان لم یکن تلقی می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 19خرداد 98، کد خبر: 769421، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین