پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۹۹۵۷۶
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۶
آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت ۲۹ فروردین ۹۸ برگزار می شود و مهلت ثبت‌نام در این آزمون ۲۱ فروردین پایان می‌یابد.

شعارسال: آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت ۲۹ فروردین ۹۸ برگزار می شود و مهلت ثبت‌نام در این آزمون ۲۱ فروردین پایان می‌یابد.

به گزارش مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون‌های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال ١٣٩٨ با آزمون فروردین ماه ۹۸ آغاز می‌شود.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت دارای ١٠٠ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ٣٠ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ١٠٠ نمره (بدون نمره منفی) است.

آزمون MHLE در سال ١٣٩٨ در شش نوبت برگزار می‌شود.

آزمون فروردین ۹۸ در حوزه‌های بندرعباس، قزوین، گیلان، جلفا، کرمان، سنندج، زاهدان و زنجان به صورت الکترونیک و در حوزه‌های اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و تهران به صورت کاغذی برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام برای آزمون فروردین ۹۸ از ۲۰ اسفند ۹۷ آغاز شده است و در چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸ پایان می‌یابد. آزمون در روز ۲۹ فروردین ۹۸ برگزار می‌شود و داوطلبان در روزهای ۲۷ و ۲۸ فروردین ۹۸ می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

کارنامه نهایی آزمون هشتم اردیبهشت ۹۸ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار : 17فروردین 98، کد خبر: 371085،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین