پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۶۲۰
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸
سازندگان فیلم چهار انگشت با لغو اکران خصوصی این فیلم تمامی هزینه‌های آن را به هموطنان سیل‌زده اهدا کردند.

شعارسال: سازندگان فیلم چهار انگشت با لغو اکران خصوصی این فیلم تمامی هزینه‌های آن را به هموطنان سیل‌زده اهدا کردند.

امیرحسین حیدری (مدیر شرکت سینمایی نمایش گستران و پخش‌کننده فیلم سینمایی چهار انگشت) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وقوع سیل اخیر در برخی استان‌های کشور گفت: همه ما وظیفه داریم که به یاری هموطنان آسیب‌دیده خود از این سیل بشتابیم.

وی ادامه داد: باتوجه به این مسئله و با هماهنگی حمید پنداشته تهیه‌کننده، احسان ظلی‌پور مجری طرح و همچنین حامد محمدی کارگردان فیلم تصمیم گرفته شد تا تمامی هزینه‌های مراسم اکران خصوصی فیلم چهار انگشت به بازسازی 6 روستای حادثه‌دیده پلدختر اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل مراسم اکران خصوصی فیلم چهار انگشت که قرار بود عصر امروز دوشنبه 26 اردیبهشت در پردیس سینمایی کوروش برگزار شود، لغو و تمامی هزینه‌ها به خانه سینما واگذار می‌شود تا از طریق خانه سینما و هلال احمر صرف بازسازی مناطق سیل‌زده شود.

فیلم سینمایی چهار انگشت به کارگردانی حامد محمدی و با بازی جواد عزتی و امیر جعفری هم‌اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 26فروردین 1398 ، کدخبر:751317 www.ilna.ir ،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین