پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۹۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
به گزارش رویداد گیلان ،در ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۶ مصطفی سالاری استاندار گیلان از هدف گذاری ۱۸ ماهه برای ایجاد ۵،۰۰۰ واحد بوم گردی در استان خبر داد. در حالی که استاندار گیلان از هدف گذاری ۱۸ ماهه برای ایجاد ۵،۰۰۰ واحد بوم گردی در استان خبر داده بود با گذشت ۱۵ ماه از این وعده، به آمار عجیبی از احداث این واحدها در گیلان مواجه می شویم.

شعار سال: شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان در گفتگویی که اسفند ۹۷ منتشر شد، تعداد واحدهای بوم‌گردی فعال استان گیلان که در حال خدمات‌دهی هستند را ۱۵ واحد اعلام کرد و گفت تعداد این واحدها به زودی افزایش می یابد.

در اینفوگرافی که کانون تفکر زبرالحدید منتشر کرده است مروری بر کم و کیف تحقق ایجاد ۵،۰۰۰ واحد بوم گردی در گیلان پس از گذشت ۱۵ ماه خواهیم داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد گیلان تاریخ انتشار 26فروردین 98، کد خبر: 35736، www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین