پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۹۶۳
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای نخستین‌بار در تعرفه جدید که به دولت ارائه کردیم میان بخش خصوصی و دولتی تفاوت قائل شدیم.

شعار سال: سعید نمکی اظهار داشت‌: بحث فرزندآوری یکی از اضطراب‌های بزرگان نظام به خصوص مقام معظم رهبری بوده و تعداد جمعیت سالمند رو به افزایش است.

وی افزود: قرار شد با سرمایه‌گذاری و کمک خیرین در وزارت بهداشت بتوانیم بخش‌های درمان نا‌باروری را تقویت کنیم تا کسانی که به دلیل مشکلات جسمی نمی‌توانند فرزند بیاورند را به صورت رایگان درمان کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه نقش خیرین سلامت در استان فارس بی‌بدیل و ستودنی است، بیان کرد: خیرین این منطقه بسیار بی‌نظیر هستند و من از عظمت و همت آن‌ها حیرت کردم.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از بخش خصوصی در وزارت بهداشت گفت: به جد برای بخش خصوصی در مجموعه وزارت بهداشت انگیزه ایجاد کردیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ایجاد انگیزه بیشتر و ماندگاری بخش خصوصی افزود: برای نخستین‌بار در تعرفه جدید که به دولت ارائه کردیم میان بخش خصوصی و دولتی تفاوت قائل شدیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از اول به فکرم بودم که برای عشایر‌ کوچ نشین این سرزمین بتوانیم خدمات مستمر داشته باشیم که تاکنون 18 خانه بهداشت عشایری افتتاح کردیم.

نمکی همچنین دانشگاه علوم پزشکی جهرم را در صدر دانشگاه‌ها دانست و بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی جهرم را به دو جهت در صدر دانشگاه‌هایمان می‌بینم؛ اول اینکه با مدیریتی که توانسته با تعامل خوب با مردم زیرساخت‌هایی را ایجاد و خیرین را متقاعد کند که علاوه بر بخش درمان در بخش آموزشی هم نیاز حضور و کمک خیرین داریم و دوم به دلیل اینکه از نظر سطح عملی و پرورش نیروی انسانی هم بسیار خوب عمل کرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدوارم دانشگاه علوم پزشکی جهرم را به عنوان‌ یکی‌از قطب‌های مهم توسعه‌ جنوب کشور به آن اتکا کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 27 فروردین 98، کد مطلب: 13980123000724: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین