پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
رییس مرکز مدیریت و توسعه شبکه وزارت بهداشت گفت: خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت در مناطق سیل زده که آسیب جدی دیده و قابل استفاده نیستند با کانکس جایگزین می‌شوند و امروز اولین سری کانکس‌ها برای جایگزینی از اصفهان به سمت لرستان ارسال می‌شود.

شعارسال: محمد شریعتی درباره وضعیت خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت آسیب دیده در مناطق سیل زده افزود: وضعیت خانه های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت هم به صورت آنلاین رصد شده و هم گزارش ها از وضعیت خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت از دانشگاه های علوم پزشکی دریافت می شود.

وی بیان کرد: یکی از روش ها این است که به صورت آنلاین در سامانه های بهداشت، وضعیت رصد و بررسی شده و مشخص می شود که آیا در خانه بهداشت یا مرکز جامع سلامت که در مناطق سیل زده وجود دارد، خدماتی ثبت شده است یا خیر. اگر خدمتی ثبت شده باشد، نشان می دهد که هم وضعیت اتصال به اینترنت و هم وضعیت خود محل مناسب است.

شریعتی گفت: به طور مثال در حال حاضر در مناطق مختلف پلدختر خدمات در حال ارائه و ثبت در سامانه است که این نشان می دهد در منطقه مورد نظر اینترنت و کامپیوتر و مرکز سالم است و مراقبان سلامت در حال ارائه خدمت به مراجعه کنندگان هستند.

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت ادامه داد: از طرفی برخی خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت در بعضی مناطق آسیب هایی دیدند. ممکن است آسیب جدی باشد و به همین علت در حال حاضر نمی توانند خدمات را ثبت کنند.

شریعتی اظهار داشت: در جاهایی که آسیب کلی به مراکز وارد شده و مردم به اردوگاه ها و محل های اسکان موقت رفتند، خدمات سلامت نیز به همین محل ها برده شده و به مردم ارائه می شود. در مورد این مناطق نیز گزارش های دانشگاه های علوم پزشکی را دریافت می کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایران پزشک، تاریخ انتشار:19فروردین1398 ، کدخبر: 11341: www.iranmd.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین