پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۰۲
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم با انتقاد از جوسازی رسانه‌ای علیه دولت درباره انتشار فیش‌های حقوقی مدیران دولتی گفت: اصولگرایان در مقابل حیف‌ومیل بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار در دولت احمدی‌نژاد سکوت کردند.

شعارسال: کمال‌الدین پیرموذن با اشاره به سریال به اصطلاح افشای فیش‌های حقوقی که برای ضربه‌ زدن به دولت آغاز شده است، اظهار کرد: احمدی‌نژاد درآمد افسانه‌ای نفت را با حیف و میل اطرافیانش و با کوتاهی خود پایمال کرد اما دلواپسان، نمایندگان، نشریات و سایت‌های همفکر آنان حساس نشدند.

*احمدی‌نژاد به‌نام عدالت، فلاکت را در این کشور کلید زد

این نماینده مجلس نهم ادامه داد: احمدی‌نژاد به‌نام عدالت، فلاکت را در این کشور کلید زد و شاخص فلاکت بالا رفت و در عوض این‌ که تاثیر فروش و کار و فعالیت در صنعت نفت را سر سفره‌های مردم بیاورد، نفت و پول نجومی آن‌ را در جیب بابک زنجانی و حامیان و کارگردانان دولتی او ریخت. اصولگرایان اما دم نزدند و حقوق ماهیانه مدیران دولت قبل و حیف و میل آنان را ندیده گرفتند.

*سکوت اصولگرایان در مقابل حیف‌ومیل بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار در دولت احمدی‌نژاد

نماینده مجلس نهم یادآور شد: این جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای در حالی که احمدی‌نژاد ‌می‌توانست کشور را با ۳۰ میلیارد دلار واردات اداره کند، با ۱۸۵ میلیارد دلار اداره کرد، ساکت شدند و درباره واردات بی‌رویه و سوداگری که کمر تولید ملی را شکاند و غالب کارخانه‌ها را به تعطیلی کشاند، چیزی نگفتند.

او اضافه کرد: با این وجود اکنون با دام‌گستری‌های متعدد برای دولت از کاه کوه می‌سازند و در عوض این‌که آقایان اجازه دهند، دولت همه انرژی خویش را مصروف بهره‌گیری کافی و وافی از فرصت طلایی پساتحریم در عصر شتاب تاریخ با کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در کشور و با جذب سرمایه‌گذاری‌های سرنوشت‌ساز خارجی، به‌ منظور رونق و شکوفایی اقتصادی و افزایش ظرفیت‌های شغلی برای خیل جمعیت انبوه بیکاران جوان و اتمام پروژه‌های کثیر به ارث‌ رسیده از دولت پیشین کند، انرژی دولت را مصروف جواب‌ به دروغ‌پردازی‌ها و دفع شرها کرده است.

*تعطیلی کذب کارخانه ارج ارثیه دولت بی‌کفایت قبل است

این نماینده مجلس نهم اضافه کرد: این جریان‌ها همه انرژی خود را صرف تعطیلی کذب کارخانه ارج می‌کنند که همگی ارثیه اقدام‌ها یا ارثیه‌های دولت قبلی است.

پیرموذن در پایان خاطرنشان کرد: آقایان به‌ خاطر منافع ملک و ملت و اجرای مقاوم‌سازی اقتصاد کشور فرصت را از دولت و ملت نگیرند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 30 خرداد 1395، کدمطلب: 95033018019 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین