پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۱۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
در پی دعوت نشدن ضرغامی و رحیم پورازغدی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ،مجری برنامه ثریا واکنش نشان داده و گفت که این مسئله برای دولتی که شعار آزادی بیان سر می دهد و شعار می دهد که با دشمن هم می شود مذاکره نمود این یک اتفاق عجیب است.وی بیان میداردکه منتقدین در جلسه شورا ها و تصمیم گیری ها باشند که این امر توصیه مقام رهبری به رئیس جمهور است که فرمودند به انتقاد های دلسوزانه گوش دهند.
شعار سال :در پی دعوت نشدن  ضرغامی و رحیم پورازغدی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ،مجری برنامه ثریا واکنش نشان داده و گفت این یک اتفاق عجیب است و از آقای روحانی دعوت می کند که به صحبت های خودشان رجوع کنند در رابطه با آزادی بیان و نشکنید قلم ها را ، نبندید دهان ها را.این مسئله برای دولتی که شعار آزادی بیان سر می دهد و شعار می دهد که با دشمن هم می شود مذاکره نمود . این در حالیست که می توان در داخل هم مذاکره نمود و بازی برد برد داشت . البته وی تاکید می کند که کار شورا تضاد آراست و بهترین و برترین تدبیر را بر می گزیند.حال این اتفاق عجیبی است که شورایی که حاکمیتی است و اعضای آن را رهبر انتخاب می نماید، اعضایش را دعوت نکنیم به این بهانه که انتقاد می کنند. در حالی که اگر انتقاد پذیر باشیم شاید بتوان مشکلات اقتصادی را تا حدی مرتفع نمود این زمانی اتفاق می افتد که منتقدین در جلسه شورا ها و تصمیم گیری ها باشند که این امر توصیه مقام رهبری به رئیس جمهور است که فرمودند به انتقاد های دلسوزانه گوش دهند.
تعداد بازدید : 3

شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آپارات،تاریخ انتشار:29فروردین 1398،کدخبر:---،www.aparat.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین