پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سه کمیته برای تهیه گزارش میدانی از متخلفان بروز سیل در استان‌های کشور در کمیسیون اصل ۹۰ فعال شده‌اند.
شعارسال: محمدرضا امیرحسنخانی با بیان اینکه در پی وقوع سیل در شهرهای کشور، کمیسیون اصل ۹۰ مأمور شد تا به تخلفات صورت‌گرفته ورود کند، اظهار کرد: سه کمیته برای شناسایی مقصران سیل در کمیسیون تشکیل شد که نخستین کمیته برای تهیه گزارش کامل از سهل‌انگاری و کوتاهی دستگاه‌ها در عمل به وظایف خود به استان فارس سفر کردند تا مشخص شود، چه میزان از خسارات مربوط به کوتاهی مسئولان اجرایی است.

وی تصریح کرد: تهیه گزارش از استان‌های گلستان، خوزستان، لرستان و دیگر استان‌های خسارت‌‌دیده در سیل هم در دستورکار این کمیته‌ها قرار دارد، اما فارس تنها استانی است که اکنون درگیر امدادرسانی نیست و دیگر استان‌ها هنوز با مشکلات ناشی از سیل دست‌وپنجه نرم می‌کنند. بنابراین کار را از شیراز شروع کردیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تخلف در مناطق سیل‌زده محرز، اما اثبات آن نیازمند گزارش متقن است؛ کمیسیون پس از نهایی کردن گزارش‌ از شهرهای مختلف آن‌ها را به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم می‌کند و پس از نتیجه‌گیری به قوه قضائیه فرستاده می‌شود.

امیرحسنخانی گفت: بارندگی‌های اخیر به‌رغم حوادث تلخی که به‌بار آورد، برکات بسیار زیادی برای کشور داشت که امیدوارم با بهره‌گیری از این نعمت‌های الهی روزهای خوب و بابرکتی پیش روی هم‌وطنانمان قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 375110 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
0
0
جریمه متخلفان شامل چی میشه؟ با این همه خسارت وارد شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین