پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۰۴۱
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
علی رسولیان در خصوص دستاوردهای سفر نخست وزیر عراق و پاکستان به استان، اظهار کرد: درخواست ایجاد یک کمیته همکاری‌های مستقیم استانی با عراق را داریم و از سوی دیگر با بصره، کربلا و نجف ارتباطات خوب استانی داریم با این وجود در صدد هستیم که روابط با بغداد را نیز توسعه دهیم.
شعار سال: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: درخواست ایجاد یک کمیته همکاری‌های مستقیم استانی با عراق را داریم و از سوی دیگر با بصره، کربلا و نجف ارتباطات خوب استانی داریم با این وجود در صدد هستیم که روابط با بغداد را نیز توسعه دهیم.

 علی رسولیان در خصوص دستاوردهای سفر نخست وزیر عراق و پاکستان به استان، اظهار کرد: هم زمان با سفر نخست وزیر پاکستان به استان نشست بسیار خوبی با سفیر این کشور برگزار کردیم، طی سال‌های اخیر 23 تفاهم‌نامه میان بخش‌های مختلف استان با ایالت‌های پاکستان امضاء شده که با سفیر عراق توافق کردیم در جلسه‌ای تفاهمات را بررسی و پیگیری کنیم.

وی در خصوص موضوع این تفاهم‌نامه‌ها، عنوان کرد: عمده مسائل مربوطه به این تفاهم‌نامه‌ها پیرامون تجارت، نمایشگاه، خدمات شهری، سرمایه‌گذاری مشترک، همکاری‌های دانشگاهی، فرهنگی و ... بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: قرار ما با سفیر این کشور بر آن شد که ما این تفاهم‌نامه‌ها را به ایشان ارائه کنیم و یک جلسه تخصصی نیز با ایشان داشته باشیم که به صورت دقیق‌تر این تفاهمات را بررسی و بر اساس این تفاهمات محور جدیدی از همکاری‌ها را آغاز کنیم.

رسولیان بیان کرد: مبنای توسعه همکاری‌ها پیگیری همان تفاهم‌نامه‌هایی است که در گذشته بین ما منعقد شده و ما پیگیر این موضوع به صورت جد خواهیم بود.

وی در خصوص سفر نخست وزیر عراق به استان نیز، تاکید کرد: ما با عراق صادرات و مبادلات خوبی داریم و همواره سعی بر ایجاد روابط بیشتر و عقد تفاهم‌نامه‌های مختلف خواهیم کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:7 اردیبهشت1398،کدخبر:98020703385،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین