پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۲۰۵۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
وزیر آموزش‌‌ و‌ پرورش در سخنرانی پیش از خطبه‌‌های نمازجمعه تهران تأکید کرد: با هر سندی مانند ۲۰۳۰ که قصد نفوذ در مسیر تعلیم‌ و تربیت را دارد، مقابله می‌‌کنیم.وی با اشاره به اینکه معلم‌ها مشکلات زیادی دارند و در تلاش هستند نسلی مؤمن و دانا تحویل جامعه دهند، افزود: سند تحول اسلامی سند آموزشی کارشناسی‌شده و نقشه راه تعلیم و تربیت در کشور است.

شعار سال: سید محمد بطحایی در سخنرانی پیش از خطبه‌‌های نمازجمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، با تبریک روز معلم و گرامیداشت شهید آیت‌الله مطهری، اظهار کرد: آموزش‌ و‌ پرورش بیش از ۹۵۰ هزار معلم فرهنگی دارد و بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است که بیش از ۱۴ میلیون دانش‌آموز دارد.

وی با اشاره به اینکه معلم‌ها مشکلات زیادی دارند و در تلاش هستند نسلی مؤمن و دانا تحویل جامعه دهند، افزود: سند تحول اسلامی سند آموزشی کارشناسی‌شده و نقشه راه تعلیم و تربیت در کشور است.

وزیر آموزش‌ و‌ پرورش با بیان اینکه اجرای تحول سند آموزش و تحول ایرانی-اسلامی در دستور کار این نهاد قرار دارد، اضافه کرد: یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها اصلاح و توسعه در مدارس است. مدرسه کانون تربیت بوده و خانه دوم دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

بطحایی با تأکید بر اینکه باید درس‌های دانش‌آموزان با نیازهای امروز جامعه شکل بگیرد و این مورد هم بر اساس آموزش اسلامی - ایرانی باشد، تصریح کرد: در آموزش‌ و‌ پرورش باید دانش‌آموزی آگاه، خلاق و مؤمن تربیت شود.

وی با بیان اینکه برنامه ویژه مدرسه در حال اجرا است که به معلمان اجازه می‌دهند که دو ساعت در هفته فعالیت‌های پرورشی و تربیت‌بدنی را انجام دهند، گفت: داشتن و ایجاد روحیه انقلابی مهم‌ترین برنامه در سند تحول آموزش ایرانی - اسلامی است.

وزیر آموزش‌ و‌ پرورش با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان‌های سیل‌زده دچار آسیب شده‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال در عرصه تعلیم و تربیت گام‌های مؤثری برداشته می‌شود و بیانیه گام دوم انقلاب نیز در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: با هر سندی مانند ۲۰۳۰ که قصد نفوذ در مسیر تعلیم و تربیت را دارد، مقابله می‌شود و مردم هم در پیام‌های خود این موضوع را گفته بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 13اردیبهشت 98، کد خبر: 378328، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین