پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۳۷۱
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
خبرگزاری رسمی عربستان روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت گزارش داد که کمک به نفتکش ایرانی پس از آن صورت گرفت که ریاض از تهران درخواست کمک دریافت کرد. ایران تائید کرده است که نفتکش ایرانی در منطقه دچار مشکل شده بود.

شعارسال: خبرگزاری رسمی عربستان روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت گزارش داد که کمک به نفتکش ایرانی پس از آن صورت گرفت که ریاض از تهران درخواست کمک دریافت کرد. ایران تائید کرده است که نفتکش ایرانی در منطقه دچار مشکل شده بود.

عربستان به درخواست تهران به نفتکش ایرانی کمک کردگارد ساحلی عربستان در سواحل جده در دریای سرخ به یک نفتکش ایرانی که موتور آن دچار مشکل شده بود، کمک کرد.

خبرگزاری رسمی عربستان روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت گزارش داد که کمک به نفتکش ایرانی پس از آن صورت گرفت که ریاض از تهران درخواست کمک دریافت کرد.

ایران تائید کرده است که نفتکش ایرانی در منطقه دچار مشکل شده بود.

نفتکش ایرانی دارای ۲۴ خدمه ایرانی و ۲ خدمه بنگلادشی بود و در حدود ۷۰ کیلومتری جنوب غربی بندر اسلامی جده قرار داشت. ایران گزارش های نشت نفت از این نفتکش را رد کرده است.

خبرگزاری سعودی گزارش داده است که درخواست کمک تهران از طریق هیات نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک ارائه شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار : 12اردیبهشت 98، کد خبر: 474502،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین