پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۰۶۰۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۳
معاون آموزشی وزیر علوم گفت: غیبت دانشجویانی جهادگری که برای کمک به مناطق سیل‌زده کشور رفته‌اند موجه می‌شود و اجازه تعویق ترم تحصیلی در برخی از مناطق سیل‌زده داده شده است.

شعارسال: مجتبی شریعتی نیاسر با اشاره اقدامات وزارت علوم در خصوص دانشجویان گرفتار در سیل اظهار‌ داشت: به مدیران دانشگاه‌های برخی از استان‌های کشور این اختیار داده شده ‌که به تناسب گرفتاری‌های ناشی از سیل ترم را به تعویق بیاندازند.

وی در ادامه افزود: غیبت دانشجویانی که به دلایل مختلف اعم از گرفتاری خانواده‌هایشان در سیل و یا قطع شدن مسیرهای ارتباطی امکان حضور در کلاس‌های درس برایشان فراهم نشده است٬ طبق نظر مراجع ذیصلاح موجه اعلام می‌شود.

معاون آموزشی وزیر علوم همچنین در خصوص دانشجویان جهادگری که از سراسر کشور برای کمک به مناطق سیل زده شتافتند تصریح کرد: غیبت این دانشجویان نیز بنابه دستور وزارت علوم موجه لحاظ می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16اردیبهشت1398 ، کدخبر: 2005270: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین