پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۰۶۵۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
بهروز نعمتی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس، تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت باید منسجم‌تر باشد، بیشتر با یکدیگر نشست برگزار کنند و مهم‌تر از همه اینکه تیم اقتصادی دولت باید لیدر داشته باشد. علت اینکه ما هر روز شاهد گرانی‌هایی هستیم ناهماهنگی میان تیم اقتصادی دولت است.

شعار سال: بهروز نعمتی، نماینده تهران و سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین، ضمن اشاره به افزایش قیمت کالاها، مسکن و ارز گفت: مجلس و دولت جلساتی در این خصوص با یکدیگر برگزار می‌کنند و دولت باید برای تنظیم بازار، که سازمان عریض و طویلی برای آن دارد، دست به اقدام بزند.

او ادامه داد: یک روز رب گران می‌شود، یک روز پیاز، یک روز ارز و... بنابراین این گرانی‌ها ایجاب می‌کند که دولت تصمیم جدی بگیرد و ابزارهای خوبی هم در این راستا در اختیار دارد؛ از جمله تعزیرات حکومتی که می‌تواند به وسیله آن با متخلفان برخورد کند. در مورد ارز تصمیمات خوبی گرفتند و دیدیم که تغییرات جدی اتفاق افتاد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دلالان ارز بعضاً مشکلاتی به وجود آوردند و برخوردهای لازم صورت گرفت. در بخش‌های مختلف اقتصادی نیز به همین شکل است؛ با یک تصمیم قیمت خودرو در حال اصلاح و کاهش است. دولت در این موارد باید با قدرت بیشتری پیش برود و کمیسیون‌های تخصصی مجلس در این راستا جلسات متعددی با دولت برگزار می‌کنند.

نعمتی با انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت گفت: دولت باید تکلیفش را با خودش مشخص کند. تیم اقتصادی دولت باید منسجم‌تر باشد، بیشتر با یکدیگر نشست برگزار کنند و مهم‌تر از همه اینکه تیم اقتصادی دولت باید لیدر داشته باشد. چندین بار بر این موضوع تاکید کرده‌ام اما کسی توجه نکرده است.

به گفته این نماینده مجلس، علت اینکه ما هر روز شاهد گرانی‌هایی هستیم ناهماهنگی میان تیم اقتصادی دولت است.

نعمتی در پایان گفت: در کشور پتانسیل‌های بسیار خوبی برای عبور از بحران‌های کنونی وجود دارد و ان‌شاءالله از این آزمون بزرگ سربلند بیرون می‌آییم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار 19اردیبهشت 98، کد خبر: 292110، www.etemadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
0
ماه رمضونی همه قیمتا سر به فلک کشیده خدا به داد برسه با تحریم های جدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین