پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک گفت: ما تصور می‌کردیم خانم ابتکار حداقل به مجموعه زیر نظر خود رسیده است اما ایشان به قدری وقت خود را بر روی مسائل سیاسی که هیچ ارتباطی به سازمان محیط زیست ندارد، می‌گذارد که حتی نتوانسته است کارمندان خود را نیز راضی نگه دارد.

شعارسال : محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در ارزیابی از عملکرد معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور، گفت: ما تصور می‌کردیم خانم ابتکار حداقل به مجموعه زیر نظر خود رسیده است اما ایشان به قدری وقت خود را بر روی مسائل سیاسی که هیچ ارتباطی به سازمان محیط زیست ندارد، می‌گذارد که حتی نتوانسته است کارمندان خود را نیز راضی نگه دارد.

*سازمان محیط زیست هیچ توجهی به آلاینده‌ها ندارد

وی با اشاره به مسائل زیست‌محیطی و آلاینده‌ها که امروز مردم با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند، اظهار داشت: سازمان محیط زیست هیچ توجهی به این مسائل ندارد.

آصفری از شیوع طاعون حیوانات و بحران پس‌آب‌ها در حوزه انتخابیه خود سخن گفت و اضافه کرد: امسال بیش از 400 قلاده از حیوانات حیات وحش در پی این بحران از بین رفتند که خسارتی جبران‌ناپذیر برای طبیعت منطقه است.

*سازمان محیط زیست تبدیل به باشگاهی برای تحقق اهداف سیاسی و حزبی و نیز درآمدزایی شده است

وی با تأکید بر اینکه سازمان محیط زیست امروز به واسطه سوء مدیریت ابتکار، تبدیل به باشگاهی برای تحقق اهداف سیاسی و حزبی و نیز درآمدزایی شده است، تصریح کرد:‌ بهتر است خانم ابتکار، خود، مسئولیت را واگذار کرده و کنار بکشد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراضات مردمی نسبت به عدم رسیدگی به مسئله آلاینده‌ها، گفت: اگر واقعاً‌ خانم ابتکار علاقه‌مند به فعالیت سیاسی است خوب بهتر است دولت از ایشان در مدیریت‌های سیاسی استفاده کند و افرادی را در رأس سازمان محیط زیست بگمارد که بتوانند مسئله آلاینده‌ها را حل کنند.

*بی‌برنامه بودن سازمان محیط زیست؛ موجب گسترش بحران زیست‌محیطی در کشور

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برخوردهای سلیقه‌ای، بی‌تدبیری و بی‌برنامه بودن سازمان محیط زیست برای مسئله آلاینده‌های کشور را موجب گسترش بحران زیست‌محیطی در کشور برشمرد و افزود: نگاه ما برای ارزیابی مدیریت خانم ابتکار صرفاً نگاهی مدیریتی و نه سیاسی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار چهارشنبه 06 آبان 1394 : www.farsnews.irwordpress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین