پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۸۵۶۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
حاجی بابایی با اشاره به مستندات قانونی افزایش حقوق دانشجو معلمان، از اعمال این طرح در آموزش و پرورش خبر داد.

شعارسال: حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس ، درباره بحث‌های متعددی که در مدت اخیر درباره افزایش حقوق دانشجو ‌معلمان مطرح شده بود، اظهار کرد: در جلسه امروز فراکسیون ولایی که با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی برگزار شد، پرداخت۴۴۰ هزار تومان افزایش حقوق دانشجو معلمان قطعی شد.

وی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات قانونی، آموزش و پرورشی ها نسبت به اعمال این افزایش حقوق متقاعد شدند و مقرر شد پس از انجام مراحل اداری این افزایش هر چه زودتر لحاظ شود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در پاسخ به این پرسش که این موضوع چه زمانی برای دانشجو‌معلمان قطعی خواهد شد،‌ تاکید کرد: طبق قولی که وزیر آموزش و پرورش و آقای اللهیار معاون برنامه ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه داشته‌اند،‌ آموزش و پرورش موظف به اجرای هر چه زودتر این طرح خواهد بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 29اردیبهشت1398 ، کدخبر: 6938235: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین