پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۶۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در شرایط کنونی برخی مسئولان اعتماد به نفس خود را از دست داده‌اند و نمی‌توانند تصمیم‌گیری صحیح داشته باشند.

شعار سال : حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر ، با انتقاد از ضعف رسانه‌های داخلی در حوزه جنگ نرم اظهار کرد: متأسفانه امروز در حوزه جنگ نرم درست عمل نکرده‌ایم و به همین دلیل دشمن موفق شده تا علیه جمهوری اسلامی چنین جنگ نرمی راه بیندازد. همچنین با برخی نابسمانی‌ها در دوره‌های مختلف جنگ نرم مواجه بودیم که دشمن توانسته در این حوزه‌ به‌واسطه یارانی که در داخل کشور به‌خصوص در روزنامه‌های زنجیره‌ای و جریان‌های همسو با خودش دارد، یک فضای نگران‌کننده‌ای را در داخل ایران فراهم کند.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان تحت تأثیر جنگ نرم دشمنان قرار گرفته‌اند، گفت: در شرایط کنونی این مسئولان اعتماد به نفس خود را از دست داده‌اند و نمی‌توانند تصمیم‌گیری صحیح داشته باشند؛ لذا ضروری است که در این فضا، مسئولان کشور از مردم روحیه بگیرند که به سخنان بیهوده دشمنان بی‌تفاوت هستند و نیز با اطمینان خاطر ادامه مسیر را طی کنند و در این صورت است که مشکلاتمان حل می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد به کشور آسیبی وارد شود از جانب همین تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم است؛ زیرا دشمن به‌گونه‌ای فضاسازی می‌کند که گویا با تجربه جدیدی در این ۴۰ سال روبه‌رو شده‌ایم و قطعاً با موفقیت مواجه نخواهیم شد؛ بنابراین همان ناتوی فرهنگی در اینجا معنا پیدا می‌کند و باید بیش از گذشته هوشیار بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1398، کدخبر:  382478، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
به جز کسایی که تو اجتماع نیستن بقیه خوب فهمیدن چه خبره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین