پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۷۳۴
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
شرکت‌های تابعه وزارت نفت چون شرکت ملی صنایع پتروشیمی خیلی بی سروصدا در حال پیاده سازی برنامه تبدیل شرایط قراردادی نیروهای مدت معین و مدت موقت به قرارداد با پیمانکار می‌باشند.

شعارسال: از نفت و پتروشیمی خبر می‌رسد شرکت‌های تابعه وزارت نفت چون شرکت ملی صنایع پتروشیمی خیلی آرام و بی سروصدا در حال پیاده سازی برنامه تبدیل شرایط قراردادی نیروهای مدت معین و مدت موقت به قرارداد با پیمانکار می‌باشند.

برنامه ای که بر اساس آن این نیروها شرایط قراردادی شان به جای قرارداد مستقیم با شرکت‌ها زیر نظر پیمانکاران قرار خواهد گرفت. این اقدام ظاهرا در حال حاضر در رابطه با کارکنان دارای مدرک تحصیلی دیپلم اجرا شده و در مرحله بعد برای نیروهای فوق دیپلم اعمال خواهد شد.

دراین راستا ظاهرا شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این اقدام پیشتاز بوده است.

این درحالی است که به اذعان کارشناسان، تصور اینکه یک کارمند سی ساله پس از بیست سال کار همواره به امید رسمی شدن بوده و حالا در سن پنجاه سالگی قرارداد او به پیمانکار تبدیل شود بسیار ناگوار و ناامید کننده است.

بدیهی است بر اساس این برنامه نفت، پس از تبدیل شرایط قراردادی این گروه از کارکنان مزایایی مانند نفت کارت و مزایای مختلفی که در حال حاضر دریافت می‌کنند را از دست خواهند داد تا پرداخت حقوق‌های نجومی مدیران تازه کار و از راه رسیده دچار خلل نشود.

این درحالی است که بسیاری از کارشناسان ابراز نگرانی می‌کنند که این دستور در خصوص نیروهای مدت معین و مدت موقت به شرکت‌های خصوصی شده نیز تسری یافته و کارکنان شاغل در مجتمع های تولیدی را هم شامل شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نفتی ها، تاریخ انتشار: 29اردیبهشت1398 ، کدخبر: 5601: www.naftiha.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین