پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۵۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
احمد بیگدلی سخنگوی کمیسیون مشترک اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری، با اشاره به جلسه اخیر این کمیسیون، گفت: با مصوبه این کمیسیون از این پس، افراد تنها به صورت رسمی و از طریق آزمون در امور حاکمیتی به کار گرفته می‌شوند.

شعارسال: سخنگوی کمیسیون مشترک قانون مدیریت خدمات کشور جرئیات جلسه اخیر این کمیسیون را تشریح کرد.

احمد بیگدلی سخنگوی کمیسیون مشترک اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری، ، با اشاره به جلسه اخیر این کمیسیون، گفت: با مصوبه این کمیسیون از این پس، افراد تنها به صورت رسمی و از طریق آزمون در امور حاکمیتی به کار گرفته می‌شوند.

وی در همین راستا افزود: دیگر هیچ نیروی قراردادی نباید در هیچ یک از نهاد‌ها، ادارات و دستگاه‌ها وجود داشته باشد، مگر در شرایط بسیار خاص و با قرارداد قطعی و معین 3 ماه به کار گرفته شوند.

سخنگوی کمیسیون مشترک قانون مدیریت خدمات کشوری با تأکید بر اینکه دولت باید نیرو‌های قراردادی موجود را تعیین تکلیف کند، ادامه داد: پرسنل قراردادی دارای 10 سال سابقه کار و بیشتر از آن باید به صورت مستقیم و در اسرع وقت باید پیمانی شوند.

بیگدلی اضافه کرد: نیرو‌های کمتر از 10 سال سابقه هم که حداقل یک بار توسط دولت با آنها به صورت مستقیم یا غیر مستقیم قرارداد بسته شده باشد در یک آزمون داخلی بین خود نیرو‌های قراردادی و با در نظر گرفتن سابقه و تجربه به عنوان ضریب تعیین تکلیف می‌شوند و به همین صورت وضعیت آنها نیز مشخص خواهد شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 19 مرداد 98، کد خبر: 2072895،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین