پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی گفت: موضوع رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مدرسه‌ای در مهاباد در دست بررسی است.
شعار سال:رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی گفت: موضوع رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مدرسه‌ای در مهاباد در دست بررسی است.

 مهدی محمدپور رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی با تأیید خبر موضوع رقص مختلف کردی دانش‌آموزان در یکی از مدارس مهاباد اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جریان این اتفاق که اخیراً در فضای مجازی فیلمی از آن منتشر شده قرار گرفته و این موضوع در دست بررسی است.

وی افزود: اداره بازرسی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در حال حاضر مشغول بررسی ابعاد این اتفاق است و در چند ساعت آینده در این مورد اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:7خرداد1398،کدخبر:6947989،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین