پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۵
وزیر راه و شهرسازی از خانه‌دار شدن رانندگان و کارکنان شرکت‌های عضو تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل مسافر برون‌شهری با واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی خبر داد.

شعارسال: محمد اسلامی با بیان این‌که یکی از وظایف سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را ایجاد تقاضای سفر و رونق بخشی به فضای کسب و کار شرکت‌های مسافربری برون‌ شهری است، اظهار کرد: با توجه به این‌که طبق تفاهم صورت گرفته ایران و عراق دیگر نیازی به اخذ روادید نیست، انتظار می‌رود شرایط حمل‌ونقل "درب به درب" برای زوار ایرانی به مقاصد زیارتی عراق هنگام اربعین امسال فراهم شود.

وی ادامه داد: پرهیز از روش‌های سنتی، اهتمام به رویکرد‌های نوین و ورود به زنجیره سفر، راهکار دستیابی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر برون شهری به رونق اقتصادی است.

وی با تاکید بر موضوع فرهنگ و آموزش رانندگان افزود: راننده ناوگان حمل‌ونقل عمومی از مسئولیت دوگانه‌ای نسبت به خودرو و جان مسافران برخوردار است و باید در انجام صحیح مسئولیت خود کوشا باشد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به درخواست نمایندگان تشکل های صنفی حمل‌ونقل مسافر برون شهری مبنی بر فراهم کردن شرایطی برای خانه‌دار شدن رانندگان و کارکنان شرکت‌های عضو اظهار کرد: انجمن‌های صنفی، فهرستی از اسامی بر اساس اولویت نیازمندی و برخورداری تهیه و ارائه کنند تا نیاز مسکن این عزیزان از طریق واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی به غیر از تهران تامین شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10خرداد1398 ، کدخبر: 2022650: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین