پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
مجتبی میرحسینی معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: احیای جازموریان توسعه گردشگری منطقه دلگان را به دنبال دارد.وی اظهار داشت که دلگان شهر آبشارهای زنده است.
شعار سال:معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: احیای جازموریان توسعه گردشگری منطقه دلگان را به دنبال دارد.
مجتبی میرحسینی  زاهدان اظهار کرد: گردشگری صنعتی میان‌بخشی و چندوجهی است که باید دستگاه ها، بخش خصوصی و همه عناصر توسعه‌دهنده آن با هم همکاری کنند که در این صورت، در حوزه گردشگری شاهد اتفاقات بزرگتری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دلگان شهر آبشارهای زنده است، افزود: در کنار چای ترش، حنا و ظرفیت های تاریخی دلگان، بحث آبشارهای زنده بر نگاه گردشگران بسیار خوش نشسته است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: دلگان یکی از ورودی‌های استان است که نیاز است در حوزه زیرساختی به آن توجه بیشتری شود.

وی یادآور شد: در سالهای اخیر برای پدیده های تک مکانی و تک زمانی استان رویداد تعریف کردیم تا از این طریق باعث افزایش شهرت استان، تنوع بخشی به جاذبه های گردشگری و توزیع سفر در استان شویم.

میرحسینی بیان کرد: هرچقدر تنوع در برنامه های گردشگری ایجاد کنیم به همین نسبت گردشگران بیشتری جذب خواهیم کرد.

دبیر برگزاری جشنواره حنا افزود: اگر جشنواره حنا، چای ترش، آبشارهای استان در تقویم گردشگری استان ثبت شد به این دلیل است که از این ظرفیت ها برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: شروع این جشنواره منطقه ای است اما می‌تواند در آینده به صورت ملی و حتی بین‌المللی برگزار شود.

میرحسینی با بیان اینکه در گردشگری خلاق گردشگران بیشتر از اینکه مشاهده‌گری صرف از آثار داشته باشند، بدنبال تجربه کردن و مشارکت در تولید و فرهنگ هستند، افزود: این شهرستان می‌تواند به عنوان یکی از اکوموزه های استان معرفی شود اما در ایجاد اکوموزه شرط زنده بودن و ادامه حیات با محوریت انسان است و تعهد جامعه محلی برای حفظ بلندمدت منطقه مورد نیاز است و شرط بقای آن تامین اقتصاد جامعه محلی است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:14خرداد1398،کدخبر:13980314000159،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین