پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
عضو شورای شهر تهران حذف بند «سایر» از فیش حقوقی کارمندان را خلاف رویه کارگاهی می‌داند و از شهردار تهران خواست این بند به فیش حقوقی کارمندان شهرداری برگردد.
شعارسال: باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو شورای شهر تهران حذف بند «سایر» از فیش حقوقی کارمندان را خلاف رویه کارگاهی می‌داند و از شهردار تهران خواست این بند به فیش حقوقی کارمندان شهرداری برگردد.

بسیاری از کارمندان شهرداری تهران نسبت به حذف بند "سایر" از فیش حقوقی خود اعتراض و اعلام کردند با حذف این بند مبلغ دریافتی به مزایا منتقل شده است و با این اقدام از سوی شهرداری تهران، حقوق پایه کارمندان با کاهش روبه رو می‌شود.

با حذف بند "سایر" از فیش حقوقی کارمندان شهرداری مواردی، چون ساعات اضافه کار، تعطیل کار، شب‌کار و دور کار مطابق ماه‌های گذشته محاسبه می‌شود و شامل ضریب افزایش ۱.۴ درصد نمی‌شود.

افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در این باره گفت: جلسات متعددی در رابطه با حقوق و مزایای پرسنل شهرداری در سال ۹۸ برگزار شده است.

وی افزود: پس از آن که در جلسه شورای شهر تهران درباره میزان حقوق و مزایای کارمندان شهرداری به پیروز حناچی شهردار تهران تذکر داده شد، شهردار تهران در این باره نیز جلسه‌های متعددی را با مدیران و معاونان مالی خود برگزار کرد و تمام جوانب کار از سوی شهرداری تهران سنجیده شد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با پایان یافتن جلسه‌ها و گزارش ماحصل آن به ما مشخص شد، بندی با عنوان "سایر" از فیش حقوقی پرسنل شهرداری حذف شده است، اما مبلغ آن در فیش کارمندان لحاظ می‌شود.

حبیب زاده گفت: در صحبتی که من با مسئولان داشتم، اعلام کردم این رویه خارج از رویه کارگاهی است، زیرا رویه کارگاهی به این شکل بوده است. عددی که در بند "سایر" قرار می‌گیرد باید در فیش قرار داشته باشد و به آن ضریب ۱.۴ درصد افزایش حقوق تعلق گیرد. پس باید آن بند نیز در فیش کارمندان قرار گیرد.

وی افزود: ما دوباره تذکر خودمان را اعلام کردیم که بند "سایر" باید در فیش حقوقی پرسنل شهرداری قرار گیرد و حذف آن از فیش حقوقی و ادغام آن در سایر بندها خلاف رویه کارگاهی است.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: بند "سایر" باید به فیش‌های حقوقی برگردد و ضریب افزایش ۱.۴ درصد نیز در آن اعمال شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 14 خرداد 1398 ، کدخبر: 1266689،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین