پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: به جای پافشاری بریک تصمیم اشتباه برای سه و نیم میلیون تردد غیر مجاز در محدوده طرح ترافیک سال ۹۷ چاره اندیشی کنید.

شعار سال: محمد علی کرونی با اشاره به پافشاری بر تصمیمات اشتباه در حوزه حمل و نقل، بزرگ‌ترین عارضه برای شهر و بدهکاری به شهروندان است، افزود: اینکه به اشتباه از همه تردد کنندگان در محدوده زوج و فرد مبلغی ثابت صرفاً براساس سلیقه شخصی و نه متکی بر روشی اصولی اخذ شود یعنی تخلف و بدهکاری شهرداری به شهروندان. چرا که محدوده زوج و فرد در سال ۹۷ مجهز به دوربین در مبادی خروجی نبوده و مستندات متقن و متعددی در این خصوص به کمیسیون واصل شده است.

وی ادامه داد: اخذ عوارض زوج و فرد در زمان تصویب مصوبه طرح ترافیک سال ۹۷ مدنظر کمیسیون عمران و حمل و نقل نبود چراکه فرمانداری با آن مخالفت کرده بود. البته در سال ۹۸ با تصویب شورای ترافیک تهران کلاً محدوده زوج و فرد حذف شد و لذا به درستی در مصوبه طرح ترافیک سال ۹۸ برای تردد در محدوده زوج و فرد سابق باید عوارض پرداخت شود.

کرونی تاکید کرد: بهتر است معاونت حمل و نقل به فکر تدابیر اجرایی و عملی برای اخذ عوارض پرداخت نشده سه و نیم میلیون تردد غیر مجاز در محدوده طرح ترافیک سال ۹۷ باشند که خلاف قانون و مصوبه شورای شهر صورت گرفته است. مصوبه طرح ترافیک سال ۹۷ هیچ گونه عوارضی برای تردد در محدوده زوج و فرد وضع نکرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 12 خرداد 98، کد مطلب: 4631830: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین