پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۴۷
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر تامین برق در مترو تهران بعضا با مشکلاتی همراه است، گفت: باید برای سیستم مترو تهران برق پایدار تامین شود چراکه عدم تامین برق پایدار مشکلات زیادی را برای شهر به همراه خواهد داشت.

شعارسال: علی عبدالله‌پور در حاشیه جلسه شورای پدافند غیرعامل در استانداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز سه محور اصلی درخصوص مترو تهران مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت که نهایتا در حوزه تامین برق پایدار برای مترو تهران مقرر شد که کارگروه ویژه‌ای با عنوان انرژی تشکیل و این مساله را مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: کارگروه دیگری به عنوان آب نیز بررسی مشکلات مترو تهران را در حوزه آب‌های زیرسطحی مورد بررسی قرار خواهد داد.

قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران تاکید کرد: مترو تهران به ویژه در خطوط در حال احداث در زیر بستر آب‌های سطحی قرار گرفته، از این رو مشکلاتی مابین مترو و شرکت آب و فاضلاب وجود دارد که قطعا در این کارگروه مرتفع خواه شد.

عبدالله‌پور پدافند غیرعامل را سومین مورد موضوع بررسی اعضا خواند و افزود: مترو تهران با توجه به زیرساخت‌هایی که فراهم کرده است می‌تواند بستر مناسبی برای امداد رسانی و مقابله با بحران‌ها باشد. در حقیقت تاب‌آوری تهدیدات در مترو تهران باید مورد بررسی قرار گیرد و با شناخت ظرفیت‌ها از مترو برای امدادرسانی در بحران‌ها استفاده کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص بر گرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 13 تیر 1395، کد خبر: 95040107252، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین