پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
طرح زیست پالایی بایوجمی در تالاب انزلی که سال گذشته با سرمایه حدود هشتصد و پنجاه میلیارد تومانی با حمایت سازمان حفاظت از محیط زیست کشور آغاز شده بود از سوی فعالین محیط زیست و مردم انزلی با انتقادات زیادی مواجه شده است.

شعارسال: احیای تالاب انزلی با ذرات تیتانیوم که تاکنون در هیچ کجا امتحان نشده است و همچنین تخلیه ۶۰ هزار لیتر نانوتیتانیوم در این تالاب نگرانی های عمیق محیط زیستی را به دنبال داشته است.

به دنبال اعتراضات فراوان و همچنین انتقادات صریح امام جمعه شهرستان این پروژه به دستور سید رحمان سیدزاده دادستان انزلی متوقف شده است.

هادی پور رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بندر انزلی دستور توقف این پروژه را تایید کرد.

گفتنی است همچنان از مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست گیلان خبری نیست. وی پیش از این در دیدار با امام جمعه بندر انزلی گفته بود: این پروژه در ۵۰ هکتار از تالاب انزلی در حال اجراست و تا یک ماه دیگر مرحله پایلوت تمام می شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رویداد گیلان، تاریخ انتشار: 19خرداد1398 ، کدخبر: 42454: www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین