پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۱۳۵۲۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
داود سعادتی نژاد رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک و روغن و پنچرگیران تهران اظهار داشت: شرکتهای تحت پوشش روغن خودرو بایستی به نمایندگان خود اطلاع دهند تا عمده فروشان این محصول ، کالا را با قیمت آزاد به بازار عرضه نکنند و با قیمت مصوب توزیع نمایند.
شعار سال :رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک و روغن و پنچرگیران تهران اظهار داشت: در شرایطی که کالا ناگهان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد مدیریت کارخانجات و شرکتهای تحت پوشش آنها می تواند بازار را متعادل نگه دارد. داود سعادتی نژاد در ادامه افزود:  در این ارتباط شرکتهای تحت پوشش روغن خودرو بایستی به نمایندگان […]

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک و روغن و پنچرگیران تهران اظهار داشت: در شرایطی که کالا ناگهان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد مدیریت کارخانجات و شرکتهای تحت پوشش آنها می تواند بازار را متعادل نگه دارد.

داود سعادتی نژاد در ادامه افزود:  در این ارتباط شرکتهای تحت پوشش روغن خودرو بایستی به نمایندگان خود اطلاع دهند تا عمده فروشان این محصول ، کالا را با قیمت آزاد به بازار عرضه نکنند و با قیمت مصوب توزیع نمایند.

وی  با اشاره به دلایل افزایش قیمت روغن خودرو افزود: افزایش ۷۰ درصدی روغن خودرو به دلیل گرانی روپ کات که ماده اصلی این محصول است می باشد، ضمن اینکه گرانی بسیاری از کالاهای وابسته مانند؛ کارتن- حلب و… نیز در گرانی این محصول نقش بسزایی داشته است.

سعادتی‎نژاد ادامه داد: این گرانی در حالی است که از سال ۱۳۹۳ تاکنون قیمت روغن خودرو تغییر نیافته و این محصول با توجه به گرانی های اخیر افزایش قیمت نداشته است، اگر کارخانجات در توزیع روغن، مویرگی عمل کنند به قطع و یقین مشکلی در توزیع پیش نخواهد آمد و عرضه و تقاضا همسان خواهد شد.

سعادتی نژاد گفت: در گذشته توزیع لاستیک سواری ، نیسان و مینی بوس با نظارت اتحادیه انجام می شد، اخیراً کارخانجات تولیدی لاستیک به دلیل کاهش توزیع، موجب افزایش قیمت لاستیک سواری شده اند، مابقی لاستیک ها مانند کامیون و اتوبوس با نظارت پایانه ها توزیع می شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اتاق اصناف ایران،تاریخ انتشار:20خرداد1398،کدخبر:18127،www.otaghasnaftehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین