پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
مهندس محمود حجتي وزیر جهاد کشاورزی گفت: توانمندسازي عشاير و حمايت از ايجاد زنجيره توليدات عشايري از مرحله تامين علوفه تا فرآوري و عرضه مستقيم محصولات نهايي به بازار را از رویکردهای مورد تاکید این وزارت است.
شعار سال: توانمندسازي عشاير و حمايت از ايجاد زنجيره توليدات عشايري در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: توانمندسازي عشاير و حمايت از ايجاد زنجيره توليدات عشايري از مرحله تامين علوفه تا فرآوري و عرضه مستقيم محصولات نهايي به بازار را از رویکردهای مورد تاکید این وزارت است.

 مهندس محمود حجتي در جشنواره ملي فرهنگي ورزشي عشاير در شهر اسفراين با اشاره به این که حضرت امام خمینی (ره) همواره مي فرمودند به اقشاري بايد خدمت شود كه در طول تازيخ محروم بوده اند، اظهار کرد: يكي از اين اقشار عشاير هستند كه سازگار با طبيعت و محيط زيست و با سختي ها و مشقت فراوان در خدمت توليد و تامين غذاي جامعه هستند و ما در وزارت جهاد كشاورزي خدمتگزار اين قشر زحمت كش هستيم.

وی با بیان این که در سال هاي اخير توجه و حمايت خوبي از عشاير شده است، گفت: منشاء عمده اين حمايت ها از مجلس بوده است و مصوبات خوبي براي ارايه خدمات و تسهيل شرايط سكونتي، تحصيلي، رفاهي و توليدي و همچنین تسهيلات براي عشاير در دولت و مجلس داشته ايم.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: توانمندسازي عشاير براي استفاده بهينه و حداكثري از طرفيت ها، ايجاد و حمايت از تعاوني ها و تشكل هاي مختلف عشايري و همچنین تامين منابع اعتباري، ايجاد صندوق توسعه عشاير از موارد مورد توجه وزارت جهاد کشاورزی است.

حجتی، حمايت از ايجاد زنجيره توليدات عشايري از مرحله تامين علوفه تا فرآوري و عرضه مستقيم محصولات دامي و صنايع دستي نهايي به بازار از ديگر رويكردهاي مورد تاكيد و در دستور كار وزارت جهاد کشاورزی در حوزه عشاير عنوان کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت،تاریخ انتشار:23خرداد1398،کدخبر:323395،dolat.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین