پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
یک نماینده پیشین مجلس شوای اسلامی با بیان اینکه برخورد با فساد و رانت‌خواری روحیه مقاومت مردم را افزایش می‌دهد، گفت: برخورد عالمانه با اقتصاد مریض کشور می‌تواند موجب بهبود شرایط اقتصادی شود.

شعارسال: یک نماینده پیشین مجلس شوای اسلامی با بیان اینکه برخورد با فساد و رانت‌خواری روحیه مقاومت مردم را افزایش می‌دهد، گفت: برخورد عالمانه با اقتصاد مریض کشور می‌تواند موجب بهبود شرایط اقتصادی شود.

کمال‌الدین پیرموذن با اشاره به اینکه برخورد قاطعانه با همه اختلاس‌گران و همچنین مظاهر تبعیض و ویژه‌خواری به تقویت روحیه مقاومت مردم در برابر فشارهای اقتصادی دشمن کمک می‌کند، اظهار کرد: افزایش سرمایه اجتماعی با کاهش فاصله طبقاتی و کاهش مشکلات اقتصادی حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: نمی‌شود که از یک سو شاهد افزایش ویژه‌خواری و زراندوزی تعداد معدودی باشیم و از سوی دیگر مردم را به مقاومت در قبال فشارهای اقتصادی دشمن تشویق کنیم و از جامعه چنین انتظاری داشته باشیم. باید باور داشت که برخورد با زمینه‌های اختلاس، تبعیض، کاری و مردمی بودن تیم اقتصادی دولت، کمک گرفتن از همه اقتصاددانان با هر گرایش فکری و برخورد عالمانه با اقتصاد مریض کشور می‌تواند موجب بهبود شرایط اقتصادی و تقویت روحیه مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا شود.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه اینکه باید وابستگی اقتصاد به درآمدهای نفتی را پایان دهیم، تاکید کرد: جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، رونق کسب و کار و تن دادن با اقتصاد مولد و اشتغال‌زا تأثیر فراوانی بر افزایش روحیه مقاومت جامعه دارد. از سویی به هر میزان که با فساد، رانت خواران و آقازاده‌ها برخورد شود، بی‌تردید روحیه مقاومت مردم افزایش یافته و هزینه‌های مقاومت هم کاهش خواهد یافت. بها دادن به اقتصاد مولد، مقاومتی و پویا ملت ایران را در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا پیروز می‌کند.

پیرموذن در ادامه با اشاره به فشارها و تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه کشورمان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها نیک می‌دانند که این خودشان بودند که از برجام خارج شده و بازی را بر هم زدند ولی باید بدانند که ملت ایران تن به زیاده خواهی آنها نخواهند داد. موضع اول و آخر ایران این است که اگر آمریکا دنبال تعامل است، ابتدا باید به برجام بازگردد.

وی در پایان اظهار کرد: بازگشت آمریکا به برجام برای ترامپ قلدر در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو این کشور شکست محسوب می‌شود بنابراین آنها تلاش می‌کنند تا عرصه را بر ایران تنگ کنند تا ایران به مذاکره جدید تن دهد. در پشت پرده این فشارها، دلارهای سعودی و اماراتی و فشار لابی صهیونیست‌ها قرار دارد اما ملت ایران به هیچ وجه تن به ذلت نداده و در این شرایط با آنها مذاکره نخواهد کرد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار : 24 خرداد 98، کد خبر:98032209971 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین