پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۷۰۰
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
امشب برنامه‌ «پایش» با موضوع مشکلات اخذ مجوز کسب و کارهای کوچک، از ساعت 19:45 به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی برنامه پایش، امشب برنامه‌ «پایش» با موضوع مشکلات اخذ مجوز کسب و کارهای کوچک، از ساعت 19:45 به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

کارشناس این بخش از برنامه خانم اسکندری خواهد بود تا به تفصیل شرح دهد چگونه سنگ‌اندازی‌ها در اخذ مجوز، کسب و کارهای کوچک را با مشکل مواجه می‌کند. شرکت‌های دانش بنیان نمونه مهم از کسب و کارهای کوچک هستند که نه تنها به ایجاد شغل‌های جدید می‌انجامد بلکه پیشران در فناوری‌های پیشرفته هستند که می‌توانند گره گشای صنایع بزرگ باشند.

در بخش دیگر این برنامه تلویزیونی، سه جوان موفق مهمان برنامه «پایش» خواهند بود. جوانانی که با سرمایه کم اما همتی بلند نه تنها توانسته‌اند با سرمایه‌ای اندک، کسب وکاری برای خود راه‌اندازی کنند بلکه با توسعه فعالیت‌های خود زمینه اشتغال دیگر جوانان کشور را نیز فراهم کرده‌اند.

«پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی و سردبیری محمد عنبری، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امشب ساعت 19:4۵ با اجرای محمد دلاوری به‌طور زنده پخش خواهد شد.

برنامه «پایش» هر هفته یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از ساعت 19:45 به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 28 خرداد 98، کد مطلب: 980400124:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین