پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۲۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۲
احترام به طبیعت احترام به زندگیست و احترام به زندگی احترام به خالق هستی است. به همین مناسبت در راستای حفظ نعمت ارزشمند آب، یکم تا هفتم تیر ماه به نام هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری شده است
شعار سال:آب را از پدرانمان به ارث نبرده ایم بلکه از فرزندانمان به امانت گرفته ایم و باید این مایه حیات بخش را با مصرف صحیح به نسل های آینده انتقال دهیم.
آب را از پدرانمان به ارث نبرده ایم بلکه از فرزندانمان به امانت گرفته ایم
احترام به طبیعت احترام به زندگیست و احترام به زندگی احترام به خالق هستی است. به همین مناسبت در راستای حفظ نعمت ارزشمند آب، یکم تا هفتم تیر ماه به نام هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری شده است

 در پیام دکتر فتح الله حقیقی به این مناسبت آمده است:

بسمه تعالی
احترام به طبیعت احترام به زندگیست و احترام به زندگی احترام به خالق هستی است. به همین مناسبت در راستای حفظ نعمت ارزشمند آب، یکم تا هفتم تیر ماه به نام هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری شده است.
آب، اولین و حیاتی ترین ماده مورد نیاز موجودات روی زمین است که نقشی اساسی در زندگی آنان ایفا می کند، چنان که خداوند، آن را مهم ترین عامل حیات و زندگی می داند و می فرماید: "همه چیز را از آب زنده ساختیم".
آب، این زلال زندگی بخش، در پیدایش طراوت و شادابی محیط نقش مؤثری دارد. با مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آن می توان هزینه مربوط به تصفیه آن را صرف آب رسانی به مناطقی کرد که دچار کمبود آب هستند.
ضمن گرامیداشت این مناسبت یاد آور می شود آب، این سرچشمه زندگی را خداوند به اندازه نیاز و کفاف موجودات زنده آفریده است، بنابراین صرفه جویی به معنای استفاده نکردن از نعمت های الهی که خداوند در اختیارمان قرار داده، نیست بلکه خوب و درست استفاده کردن از این نعمت های ارزشمند می باشد.
امسال که به واسطه بارش های مناسب در وضعیت خوبی به سر می بریم باید قدر آب این مایه حیات بخش را بیشتر از هر زمانی دانسته و با صرفه جویی و مصرف بهینه آن از تکرار تجربه تلخ خشکسالی و تشنگی که ره آورد استفاده نادرست از منابع آبی در طول دوره های متمادی در کشور بوده است به طور جد پیشگیری نمائیم.
آب مظهر پاکی و صفاست و ما آب را از پدرانمان به ارث نبرده ایم بلکه از فرزندانمان به امانت گرفته ایم و باید این مایه حیات بخش را با مصرف صحیح به نسل های آینده انتقال دهیم.
اکنون زندگی آب در دست ما و زندگی ما در دست آب است.پس باید دست در دست هم داده و با بهینه سازی فرهنگ مصرف صحیح آب علاوه بر مدیریت بحران کم آبی ، آینده گان را نیز از این نعمت حیات بخش متنعم نمائیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:4تیر1398،کدخبر: 862264،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
چقد حرف عمیق و قشنگیه خدایی آب ارث هیچ کس نیست ولی ما الان امانت دارش هستیم که برای آینده گانمون به ارث بذارریمش با درست مصرف کردن با مدیریت مصرف آب که بچه های خودمون در عذاب زندگی نکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین